چه؟ (دوم تا هشتم مهر ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دوم تا هشتم مهر ماه 1401 در زیر آمده است.
1- ناشناس: لطفا تذکر بدید صدای این روضه خونی دم سرویس های شهرک کم بشه. کم کنید بلندگو را دست بردارید. ساعت ۱ (صبح) شد تذکر بدید. هنوز صدای این بلندگو بلند و قشنگ ‌تو خونه ماست چرا مردم آزاری؟ این چه کاریه اصلا ی ساعت نشده بخوابیم سردرد. خودشون و سروصداشون که هست صد تا مسافر هم دور خودشون جمع کردن مثلا پذیرایی می کنن!
نعمتی: از مسولین امر و امور فرهنگی شهر استدعا داریم طبق دستور مراجع که دررابطه بااین موضوع مکررا اشاره نموده اند و فقط بر پخش اذان در بلندگوهای شهر تاکید نموده اند و لاغیر.
2- انارک نیوز: آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان دخترانه شهید صمدی انارک با حضور بخشدار،‌ اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و اولیا دانش آموزان برگزار شد. در پایان این مراسم بسته های حمایتی لوازم التحریر اهدایی مدیریت شرکت تولید پودر انارک به همراه یک شاخه گل اهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر به دانش آموزان مدارس دخترانه شهید صمدی، راهنمایی شهید مطهری و دبستان ایران انارک اهدا و سر کلاس حاضر شدند. همچنین رژه نیروهای موتوری و خودرویی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهر انارک برگزار شد.
3- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم مهسا امینی، دختر ما که یادش زنده است و برخی، مردگان اهریمنی که در زندگی دیگران سرکشی می کنند تا آن را زشت و پلید نمایند. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.