عملیات اجرایی ۸۰۰ واحد مسکونی در دو شهرستان شرق اصفهان

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: عملیات اجرایی طرح مسکن محرومین با پیش بینی ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی آغاز گردید. 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک با بیان اینکه وسعت شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک یک سوم مساحت کل اصفهان است گفت: در طول ماه‌های گذشته در حوزه زمین و مسکن با مشکلاتی نظیر افزایش چندین برابری مواجه شدیم و این به دلیل برخی سیاست‌های غلط در این زمینه بود.
پوربافرانی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و زیرساخت‌هایی که وجود دارد اصلاحیه محدوده و حریم شهر‌ها در ۶ شهر نایین، بافران، انارک، فرخی، جندق و شهرخور درحال انجام است که کمک شایانی برای محرومین خواهد شد. 
وی بیان کرد: پروژه‌های ساخت مسکن در شهر‌های نایین، بافران، انارک، خور و جندق و شهر فرخی در دست اجرا است که عملیات اجرایی آن به زودی شروع و ۱۵۰ واحد مسکن مهر همچنین ۷۰ واحد در بافت تاریخی نایین شامل حال واجدین شرایط خواهد شد. 
این نماینده مجلس اظهار کرد: عملیات اجرایی مسکن محرومین به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی در نایین و ۳۰۰ واحد در خوروبیابانک آغاز می‌شود.
پوربافرانی در ادامه گفت: براساس قانون خانواده‌های دو معلول، می‌بایست یک قطعه زمین رایگان اهدا شود که اجرای این طرح مدت‌ها به طول انجامید که این مورد نیز در دو شهرستان برای معلولین در حال انجام است. 
وی در پایان از تحویل پلاک‌های زمین براساس ضوابط و قوانین ایثارگری نیز خبر داد.
(کد خبر: ۶۹۷۸۶۰۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳)