مشکل نفت در انارک

انارک نیوز - دیروز و امروز 22 آبان ماه شاهد رفت و آمد برخی از همشهریان و گله مندی آنان از بی اطلاعی از وضعیت ثبت نام برای دریافت نفت و گروهی برای دریافت نفت بودند.
جویا شدم و متوجه شدم اینان دو گروه هستند که به دنبال نفت می باشند. گروه اول، آنانی که مدتها است در کافی نت ثبت نام کرده اند ولی در سایت شرکت نفت نایین نامی از آنان نیست و بایستی با آقای نصیری تماس بگیرند که کار مشکلی می باشد.
در مراجعه به مسئولین مشخص شد اینان دو راه دارند که اولی انتظاری حدود یک هفته می باشد که امید است در صورت تکمیل بودن مدارک و نبود هیچ اشکال، نام آنان در سایت مربوطه ثبت گردد و راه دوم این است که خود یا در کافی نت به سایت مربوطه مراجعه و پس از ثبت نام مدارک (و پرینت) آنرا به کافی نت تحویل تا ثبت نام انجام شود. از مدارک موردنیاز می توان به شناسنامه، کارت ملی، کارت بانکی، کد پستی، پلاک و شماره موبایل سرپرست خانواده اشاره نمود که بنظر راه سریعتری برای رفع نگرانی می باشد.
گروه دوم، ثبت نام  را انجام داده اند و برای آنان سهمیه مشخص شده که برای خانواده دو نفره 440 لیتر می باشد اما کمبود نفت باعث شده که علیرغم پرداخت هزینه خرید آنرا دریافت ننموده اند که بنظر می رسد تا پایان ماه جاری آنرا دریافت خواهند نمود و آنانی که هنوز خریدی انجام نداده اند از اواخر ماه می توانند نسبت به خرید نفت اقدام نمایند.