چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه چهاردهم تا آدینه بیستم دی ماه 98 به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
1- جایگاه انجمن انارکیهای مقیم تهران در انارک چیست؟
2- امکان سنجی بازدید از چهارطاقی قلعه بزرگ نخلک.

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
1- مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور کلیه مسئولین ادارات، ارگانها، شرکتها، پرسنل مجتمع معدنی سرب نخلک و دانش آموزان و مردم شهید پرور بخش انارک در مسجد حاج محمدرضای انارک برگزار شد.
2- پیرو آخرین پیگیری حدود سه هفته گذشته توسط انجمن انارکیهای مقیم تهران در حضور معاون محترم وزیر نفت، مدیر کل گاز استان اصفهان، همچنین نماینده محترم شهرستان و پیمانکار مربوطه با بررسیهای بعمل آمده مقرر گردید در صورتی که مشکل خاصی بوجود نیاید روز 21 بهمن سال جاری شاهد مراسم افتتاح باشیم.
3- بارش اولین برف و باران فصل زمستان را در پایان هفته داشتیم.

پ-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- ناشناس: همیشه کاری که نزدیک نتیجه می شه هزار تا مدعی پیدا می کنه. شما تهرانیا نبودید چکار می کردیم ما؟ کاری که چندین سال نماینده و ..... نتونستن با یک مکاتبه با .... حلش کردن. عزیزان مشکل دیگه ای ندارید؟؟
2- مهندس زاهد: بهترین نظارت و بازدید از ابنیه میراثی و تاریخی، مهیا شدن امکان بازدید گردشگران از این آثار باستانی است که متأسفانه در بخش انارک این امکان وجود ندارد. چهارطاقی قلعه بزرگ نخلک، با قدمتی بالای هزار و پانصد سال که شرایط برای بازدید عموم فراهم نشده است.
3- آقای حسینی: تبریک می گم گازدار شدن شهرمون رو به شما. بارها تعریف شنیدیم ولی نتیجه نداده.
  - به اتوبوسهایی که برای رفتن به مصر و ریگ و غیره میان پیشنهاد  دیدار از این مکان (چهارطاقی قلعه بزرگ نخلک) رو هم بدید و یک تابلو و بنر در مورد تاریخ و توضیح اون بزنید و با تصاویر دیدار مردم پخش کنید در گروه هاااااا. خود بخود کار حله دیگه. 

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
-

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین پرانتزها در بالا از انارک نیوز می باشد.