پیشرفت ۷۰ درصدی باند دوم نایین، انارک

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شرق اصفهان
رییس راه و شهرسازی نایین گفت: عملیات اجرایی بزرگترین تقاطع غیر همسطح شرق اصفهان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شرق اصفهان سید نورالله عقدایی رییس راه و شهرسازی نایین،در گفتگوی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به پیگیری‌های دکتر پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک جهت ساخت این تقاطع گفت: مشخصات فنی این پروژه در مساحت ۱۳۰۰ متر که شامل ۲۵ متر طول پل، ۸ متر دهانه و ۵/۲ متر ارتفاع می‌باشد که پس از تامین بودجه به مناقصه گذاشته شد.
به گفته وی، طبق قرارداد منعقد شده پیمانکار متعهد شده ظرف مدت ۱۴ ماه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال این پروژه را به اتمام رسانده و آماده بهره‌برداری نماید.
عقدایی در ادامه از پیشرفت ۷۰ درصدی باند دوم نایین، انارک خبر داد و افزود: در صورت تامین قیر تا پایان سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.
وی، آغاز عملیات آسفالت به طول ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی صفی آباد و همجوار با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال، تکمیل و تحویل پروژه ۱۵۰ واحدی مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال، بازآفرینی بافت‌های فرسوده نایین، بافران و انارک، بازنگری نقشه جامع و طرح‌های تفصیلی شهر نایین پس از ۱۵ سال، واگذاری تامین هزینه آسفالت و فضاسازی بین بلوک‌های مسکن مهر با هزینه بالغ بر ۲۸ میلیارد را از فعالیت‌های انجام شده در سال جاری اشاره نمود.
رییس راه و شهرسازی نایین در پایان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، بر استفاده از نظرات نخبگان درجهت آسیب شناسی مشکلات موجود استقبال نمود.
(کد خبر: ۶۸۲۳۸۷۲ تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴)