اخبار‌ تکمیلی هفته

انارک نیوز - اخبار تکمیلی و نظرات، انتقادات و پیشنهادها در مورد انارک در هفته جاری از شنبه هشتم تیر ماه 98 تا امروز چهاردهم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر، نتایج جلسات، تصمیم های گرفته شده و پاسخ مسئولین به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود

در آغاز به اخبار می پردازیم:
1- شکر خدا، فعالیت و تولیدات کارخانه شرکت آذرفدک شبستر (شرکت فرآوری پارسیان سپهر) شروع شده است.
2- چهارمین مرحله سمپاشی تصفیه خانه پساب و پارک جنگلی انارک جهت پاکسازی پشه و حشرات موذی توسط شهرداری با همکاری اداره آب وفاضلاب انارک در 98.4.9 انجام شد.

و اینک بخش تلخ "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است" که امیدواریم در آینده نزدیک قبل از "نوشدارو پس از مرگ سهراب" پاسخی داشته باشیم:
- (عیدی در پاسخ به آقای پاکروان): اینجانب در جلسه پرسش و پاسخ بسیج خواهران هیچ موقع اعلام و یا تأیید نکردم که خاک آلوده ای برای کارخانه آورده شده است. بنده اعلام کردم تا اوایل سال 96 سنگ آهن از بندرعباس برای ما ارسال می شده است که بنا به دلایلی (کیفیت و ....) دیگر ارسال نمی گردد. همچنین پیشنهاد دادم دوستان با یک سرچ کوچک در اینترنت عکس پشه های خاکی و آبی را مشاهده و با پشه های انارک مقایسه کنند تا متوجه خاکی یا آبی بودن پشه ها شوند.
- (شهناز): باتشکر از آقای پاکروان که پاسخگوی دغدغه های اساسی مردم انارک شدند. برای ایشان موفقیت هرچه بیشتر وروز افزون از خداوند متعال خواستارم.
- (پاکروان رئیس شورای شهر): از عزیزان همشهری باخبر شدم که پشه های موجود در شهر کم شده و یا اصلا نیستن. درسته از موقع خبر وجود این حشرات خوشبختانه عزیزان اقدام نمودند و وظیفه خود می دانم از شهردار محترم جناب آقای مهندس سبحانی نسب و پرسنل محترم شهرداری و همچنین جناب آقای وفایی مدیریت محترم آبی شهرمان و پرسنل این مرکز نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم. به حق جناب مهندس وفایی کاملا همراه و مشکل گشایش در شهرمان بوده و هستند و بسیار تلاشگر همراه با پرسنل محترم اداره مربوطه. درود بر شما عزیزان.
و: نگرانی و مشکلات عزیزان در شهرمان بی شک مشکل و نگرانی ما هم در شورای اسلامی شهر به عنوان خادمین عزیزانمان بوده و هست.
خب مسلما با وجود هجوم پشه ها در شهر همه تلاش کردند و باید به عرض برسانم حداقل طی دو نوبت با پیگیری و تلاش جناب شهردار و جناب مهندس وفایی نسبت به سم پاشی پساب فاضلاب اقدام گردید و در صورت لزوم مجددا اقدام خواهد شد. سپاس فراوان از جناب آقای وفایی و پرسنل تحت امر ایشان که واقعا در همه زمینه های مربوطه کاملا همراه و همدل بوده و از خداوند منان برای ایشان بهترینها را آرزومندم.
به امید خدا و انشاءا... کارهای مربوطه به خوبی پیش رود تا مردادماه خیابان بازار نیز کامل آسفالت خواهد شد.
همراهی و همدلی تمامی عزیزان در امور مربوط به مدیریت شهری قوت قلبی است برای اعضای شورای اسلامی شهرمان که بی شک خادمین بی منت شما هستند. ما را از دعای خیرتان بی بهره نگذارید.
- (فرازی): جناب پاکروان، از تلاشهای شما ممنونیم. لازم به ذکر است توجه شما را به این نکته جلب کنم که شایعات وقتی گسترش پیدا می کنند که از سوی مقامات مسئول اطلاع رسانی کافی و کامل برای عموم مردم نشده باشد. بنابراین ضمن تشکر از تلاشهای شما و سایر عزیزان خواهشمندیم حداقل از طریق همین گروه هر چند مختصر اطلاع رسانی انجام شود. برای شما و سایر اعضای محترم در شورای اسلامی شهر آرزوی موفقیت در راه آبادانی شهرمان داریم.