سه واحد بوم گردی در روستای چوپانان افتتاح شد

IMG_9154 سه واحد بوم گردی با حضور فریدون الله یاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان، امام جمعه نایین، نماینده و فرماندار شهرستان در روستای چوپانان افتتاح شد. 
به گزارش صاحب نیوز؛ محمود مدنیان محمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح سه واحد بوم گردی در روستای چوپانان نایین، اظهار کرد: این پروژهها با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان، امام جمعه نایین، نماینده و فرماندار شهرستان افتتاح شد. 
وی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 700ملیون ریال و اشتغال 12 نفر به بهره برداری رسید.
مدنیان گفت: بخش انارک شهرستان نایین دارای پتانسیلهای بالای گردشگری در زمینه جاذبه های کویر، حیات وحش زیبا، بافت بسیار زیبای تاریخی و گردشگری، معدن مهترین منبع جذب گردشگر برای شهرستان محسوب می شود که با افتتاح وراه اندازی واحدهای بوم گردی وجاذبه ی بومی فرهنگی منطقه می تواند به یکی از مهمترین مراکز گردشگری کویری استان تبدیل شود.
ریس اداره میراث فرهنگی نایین در این باره گفت: با توجه به جاذبه های تاریخی، طبیعی و بکر منطقه و با تهیه و اجرای طرح های بزرگ گردشگری ازجمله ایجاد واحدهای بوم گردی، ایجاد کمپینگ ها و مجتمع های گردشگری، راه اندازی گردشگری معدن، شهرستان نایین به یکی از مناطق مهم گردشگری شرق استان تبدیل خواهد شد.
(۰۹:۵۰ - دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۲)