چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه 2 مردادماه 1400 تا آدینه 8 ام به شرح زیر می باشد. 

 1- انارک نیوز: آیا در این خانه کسی هست؟ لطفا آنچه را در انارک رخ می دهد، چه شاد و چه غمبار در اینجا بنویسید. تا کی رخدادهای انارک را بایستی از نایین خبردار شویم؟! منتظر احساس مسئولیت شماییم اگر انارک را دوست دارید.
2- آقای پاکروان: صنعت و بیچاره کردن 15 روز شرکت سیمان و تعطیل کردن بعد از سه روز دوباره گفتن باید تعطیل بشه.
3- شهرداری: از تمامی سازندگان و صاحبان املاک درخواست می شود جهت رفع سد معبر و زیبا سازی محیط شهری  نسبت به جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی از معابر عمومی در اسرع وقت اقدام نمایند.
4- انارک نیوز: جناب اقای حمید جعفری از کارمندان خدوم شهرداری انارک که چندی پیش در اثر واژگونی خودرو  در جاده نایین انارک به اتقاق سه نفر از کارمندان اداری انارک  ایشان دچار مصدومیت شدید هستن و در بیمارستان شریعتی اصفهان در بخش ICU بستری می باشد. امیدواریم هرچه زودتر بهبودی برایشان حاصل وبه یاری خداوند متعال  به سلامتی در کنار خانواده و در جمع همکارانشان مشعول به کار شوند. همچنین با خبر شدیم جناب اقای مهندس خیابانی شهردار محترم انارک به ویروس کرونا مبتلا شدن و در منزل تحت مراقبتهای پزشکی قرار دارن سلامتی و بهبودی ایشان را از درگاه خدوند خواستاریم.
5- مطلبی نیا: صبح پنج شنبه ۱۴۰۰.۵.۷ یکدستگاه خودرو سواری پژو کیلومتر ۲۷ اناک-نایین واژگون که باحضور به موقع تیم های امداد و نجات هلال احمر،آتش نشانی، اورژانس ونیروی انتظامی مصدومین این حادثه نجات و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان نایین انتقال یافتند.
6- ناشناس: اگر در شرایط فعلی اب انتقالی از اصفهان به انارک مختل شود ایا شرکت آبفا یا ارگانهای مربوطه راه حل دومی دارند؟ اگر آب قناتهای مزرعه حاج عبداله و شورابه (هرچند کم) به همراه چشمه قدیمی انارک در مخزنی ذخیره سازی شود می تواند بخشی از آب لوله کشی را در اوقات بحرانی تامین کند.
- خانم زاهد: بعید می دانم راه حلی داشته باشند. اگر سد بالا دست نبود لااقل برای چند ماه آب شیرین برای انارک تامین بود ولی الان هیهات مگر اینکه آب نهایت شور چاه آب را وارد آب لوله کشی کنند که همین الان هم شنیده ام آب انارک کمی شور شده است. متاسفانه انجام شدن بهترِ هر کاری در همین واژه  "اگر"  است.
- آقای کافی: اگر مدیریت درست انجام بشه با همین بضاعت کم آب شرب اهالی انارک در دسترس خواهد بود.
7- پایگاه اطلاع رسانی الهام‌ آزاد: توییت سرکار خانم آزاد در خصوص رای مخالف به اصل ۸۵ شدن طرح ((صیانت از)) فضای مجازی. در روز چهارشنبه بنده در مجلس حضور نداشته و در صورت حضور به دلیل اهمیت، اولویت‌های ترسیمی، لزوم بررسي بيشتر، تاکید بر هم افزايي به منظور خروج یک قانون مفيد و مناسب رای بنده مخالف می‌بود و به عنوان مخالف اصل۸۵ شدن ثبت نام می‌نمودم.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.