چه؟ (7 تا 13 اسفند ماه 1400)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از هفتم اسفند ماه تا سیزدهم اسفند ماه 1400 در زیر آمده است. 

1- ناشناس: چرا نانوایی قانون نداره هر وقت و هر روزی دوست دارن نون‌ می پزه این یعنی چی؟ نونوایی ... هم که ی ساعت باید وایستی بعدش میگه ن ۱۰ تا نون نمیشه یا فلان یا چنان. مردم نمی تونن برن نائین نون بخرن؟ مهمون برا ادم بی یاد باید بگیم شما که می یایید نون بی یارید می گن چطور؟ انارک دیگه دلسوزی نداره، هر کسی دنبال منفعت خودشه. امروز که انارک بخشدار هم ندارد.
- مهندس زاهد: نانوایی اقای ترابی سقف تنور فرو ریخته که تقریبا یک هفته تعطیل است، نانوایی اقای زاهدی نیز در حال استفاده از دستگاه جدید خمیر پهن کن است که تا استفاده نرمال از ان زمان می برد. مسئولیت نظارت بر نانوائی ها بخشداری و اداره صمت  شهرستان نایین است اما شورا نیز در این ارتباط پیگیریهای لازم را انجام داده.
- ناشناس: به این ی هفته نیست نونوایی بالا که ساعت دلخواه خودشا داره هر وقت عشقشون بکشه نون می پزن شهرک هم که هر روز ی مشکلی داره.
2- ناشناس:: سازمان اب و فاضلاب چندماهه پول انشعاب گرفته هر روزی بهونه برا دادن انشعاب این یعنی چی؟
3- ترابی: با گرم شدن هوا و زیادشدن پشه، مردم انارک هم با امراض جدید دست و پنجه نرم خواهند کرد.
4- انارک نیوز: آگهی فروش زمین ...
- ناشناس: مگر زمین متری چند هست، هر کسی یک قیمت.
5- روابط عمومی شورای اسلامی شهر انارک: آن دسته از عزیزانی که جهت اخذ گواهینامه موتور سیکلت ثبت نام کرده اند جهت تکمیل پرونده و آزمون، مدارک خود را به دفتر شورای اسلامی انارک تحویل نمایند و آنانی که جهت اخذ گواهینامه رانندگی پایه ۲ ثبت نام کرده‌اند و یا مایل به ثبت نام می باشند جهت تکمیل پرونده و برگزاری کلاس آموزش مدارک خود را به دفتر شورای اسلامی انارک و یا به آقای مطلبی نیا سوپرمارکت شقایق تحویل نمایند.
- ناشناس: گواهینامه پایه 3 چی شد؟
- مطلبی نیا: قول دادن انشالله بعد از عید عملی شود.
6- روابط عمومی شهرداری: آتش سوزی در انبار جمع آوری پسماند خشک موسسه فعال حوزه معدن (دبستان فرخی انارک) توسط آتش نشانی اطفا و این حادثه مصدوم نداشت.
7- پایگاه اطلاع رسانی سرکار خانم الهام آزاد: نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک: با پیگیری های سرکار خانم آزاد اعتبار و قیر موردنیاز آسفالت لایه دوم باند دوم‌ نایین به انارک تامین شد و به همت اداره راه شهرسازی بهسازی این جاده پر تردد به مراحل پایانی رسید.
8- انارک نیوز: در یک رخداد کم نظیر در دو روز پیاپی در تاریخ 1400/11/2 و 1400/11/3 از یک پلنگ ماده و دو توله و یک قلاده پلنگ نر در پناهگاه حیات وحش عباس آباد تصویر برداری شد.
9- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان مجید طالبی و حاج علی آقا طاهری نژاد. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.