چه؟ (بیست و هشتم خرداد ماه تا سوم تیرماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و هشتم خرداد ماه تا سوم تیرماه 1401 در زیر آمده است. 
1- حسینی: چرا همه ملکی رو می گدارند و تلفن می گدارند و می نویسند قیمت توافقی! وقتی هم زنگ‌ می زنیم می گن شما نظرتون چقدره پس چنانچه می خوهید کسی اون ملک رو ازتون بخره باید قیمت واقعی رو بگید که خریدار براش بصرفه اما مشتری واقعی و تخفیف مال وقتیه که شما قیمت داده باشی. از مدیران کانالها می خوام که مدت زمانی خاص برای تبلیغ هر چیز درنظر بگیرند (مثلا یک ماه و هر هفته یک نوبت). چند نفر خبره و کارشناس هم انتخاب بشند که قیمت گذاری کنند روی موارد. پس اول که هر تبلیغی رو درمدتی مشخص درچند نوبت پخش بشه و لحاظ بشه که باید فروشنده قیمت و آدرس محل و موجود اون جنس یا ملک رو دقیق بگه.
- ناشناس: الان خونه انارک اجارش ۲ونیم گفتن که همه نگاه هم می کنن. یعنی از خونه اجاره ای نایین گرونتر با اینکه اونجا امکاناتش بیشتره. یعنی همه رو بیارن به شهرهای دیگه، بگن لااقل این اجاره را تو شهر پرداخت می کنم که امکانات داره.
- حسینی: در انارک متقاضی برای کرایه منزل بسیار هست ولی خریدار کم. پس طبق فرمول عرضه و تقاضا قیمت هرچیز مشخص می شه.
2- روابط عمومی شورای اسلامی شهر انارک: همشهریان که جهت اخذ گواهینامه پایه ۲ و موتورسیکلت ثبت‌نام نموده اند، آزمون گواهینامه روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۱/۴/۷ در محل سالن بهزیستی شهدای انارک ساعت ۱۱ برگزار می گردد. ضمنا افرادی که دوره قبل آزمون داده اند و موفق به اخذ گواهینامه نشده اند، می توانند برای شرکت در آزمون مجدد به دفتر شورای اسلامی انارک مراجعه و ثبت نام نمایند.
- ناشناس: اگه کسی خواست ثبت نام کنه چکار باید بکنه؟
3- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقای عباس (جمشید) میرزازاده. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.