تعدادی از طرح های عمرانی شهری و روستایی، خدماتی و صنعتی شهرستان نایین مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین به مناسبت دهه مبارک فجر بعد از ظهر یکشنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، تعدادی از مدیران استانی، اعضای شورای تامین و تعدادی از مسئولین شهرستان نایین برخی از پروژه‌ها و طرح ها در زمینه های مختلف عمرانی شهری و روستایی، صنعتی و خدماتی‌ مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین عملیات اجرایی در حوزه گازرسانی نیز کلنگ زنی گردید.

دکتر خضری و مسئولین شهرستان در ابتدا با حضور در آستان مقدس امامزاده سلطان سیّد علی (ع) به ادای احترام به مقام شامخ شهداء شهرستان نایین پرداختند.
در ادامه از مجموعه شهربازی نایین واقع در پارک غدیر که توسط بخشی خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری گردیده، بهره برداری شد.

کلنگ زنی پروژه های گازرسانی به کلوت محمّدیه شامل ۲۷ مرغداری و ۴ دامداری و ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت با اعتبار بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و همچنین عملیات اجرایی افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار شهرستان نایین و اجرای خطوط تقویتی شهری و صنعتی نایین نیز با ۵۳ میلیارد تومان توسط شرکت گاز استان اصفهان آغاز گردید.
بهره برداری از پروژه اصلاح شبکه برق از جمله طرح بهارستان شامل ۲۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در روستای مزرعه امام به نمایندگی از روستاهای شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین بهره برداری از نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در کیلومتر ۱۲ محور نایین ـ انارک از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور مسئولین انجام پذیرفت.
شایان ذکر است پروژه سنگ فرش معاضدیه نایین با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه شهری نیز به بهره برداری رسید.
بهره برداری از خط گرانول کارخانه کاشی سالار با اعتبار ریالی ۲۰۰ میلیارد تومان و ارزی ۷۵۰ هزار یورو با اشتغالزایی مستقیم ۶۰ نفر و غیر مستقیم ۱۷۰ نفر در حوزه صنعت و اشتغال زایی از دیگر طرح های افتتاح شده در سفر معاون استاندار به شهرستان نایین بود.
همچنین پروژه جدول گذاری و آسفالت معابر روستای هماباد با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و آزمایشگاه امور آبفا نایین با اعتبار ۱ میلیارد تومان نیز با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است دکتر خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نماز جماعت مغرب و عشاء را در میان معتکفین و نمازگزاران مسجد جامع نایین اقامه و پس از آن با حضور در شهر بافران از منزل مددجویی کمیته امداد امام خمینی بهره برداری و همچنین با حضور در محله محمدیه با خانواده شهید والامقام محمود سلطانی محمدی دیدار نمود.
دکتر خضری همچنین از بازار تاریخی نایین و آسیاب تاریخی ریگاره محمدیه نیز بازدید نمود.