ایست قلبی کارشناس اورژانس اصفهان در حین امدادرسانی

ایست قلبی کارشناس اورژانس اصفهان در حین امدادرسانیکارشناس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، در حین مأموریت امدادرسانی به مصدوم تصادفی، دچار ایست قلبی تنفسی شد و فوت کرد.

فرهاد حیدری، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، با ابراز تأسف و تسلیت به خانواده بزرگ اورژانس پیش بیمارستانی، اظهار کرد: محمدباقر آزادی، متولد سال ۱۳۶۹، کارشناس جوان اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان روز گذشته (شنبه، ۷خرداد) در حین امدادرسانی به مصدوم تصادفی بر اثر ایست قلبی تنفسی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: شهید آزادی، دارای مدرک کارشناسی هوشبری بود و ۶ سال خدمت صادقانه در عرصه مراقبت از بیماران و امدادرسانی به مصدومان داشت. این کارشناس تلاشگر اورژانس، ۴ سال در پایگاه انارک شهرستان نائین برای نجات مصدومان صادقانه خدمت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، حیدری با اشاره به اینکه شهید خدمت محمدباقر آزادی حوالی ساعت ۱۵ روز گذشته در حین امدادرسانی به مصدوم تصادفی و حین انتقال مصدوم، در کابین عقب آمبولانس دچار ایست قلبی تنفسی شد، گفت: در مسیر رسیدن به مرکز درمانی با تلاش پرسنل اورژانس و پرسنل درمانگاه انارک، احیای قلبی تنفسی انجام گرفت ولی متأسفانه موفقیت‌آمیز نبود و این کارشناس خدوم اورژانس به درجه رفیع شهادت نائل شد.
(۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۲ - کد خبر:1401030805442)