سفرهای نوروزی

انارک نیوز: به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان امروز شنبه 4 اسفند ماه 97 جلسه ایستگاه امنیت وسلامت شهر انارک به مناسبت ایام نوروز در محل بخشداری انارک باحضور بخشدار، نماینده شهرداری، اعضاءشورا، کلانتری 14 انارک و هلال احمر، اورژانس،مسئول میراث فرهنگی انارک وهمچنین رئیس اداره راهداری و حمل ونقل، اداره برق، رئیس اورژانس و رئیس پلیس راه شهرستان نائین و آقای نوبختی نماینده پایگاه هوایی انارک و دهیار روستای چوپانان برگزار شد.
درابتدای جلسه آقای تاجمیری بخشدارانارک عنوان کرد: در مسیر نائین به انارک سه ناحیه جهت ایستگاه سلامت و امنیت در نظر گرفته شده، پایگاه هوایی انارک، ورودی شهرانارک و روستای چوپانان همچنین دررابطه با مکان ایستگاه سلامت صحبتهایی را بیان نمودند.
آقای تاجمیری تاکید کرد امیدواریم امسال با جانمایی مناسب شاهد ارائه خدمات بیشتر و مناسبی را به مسافران علی الخصوص زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) باشیم. سپس حاضرین درجلسه نظرات وپیشنهادات خود را بیان نمودند.
فرمانده کلانتری انارک گفت: امیدواریم باتعامل و تأمین نیروی موردنیاز بتوانیم امنیت کامل را درجهت برپایی این ایستگاه و شهر انارک راشاهد باشیم.
آقای مختار دهیارچوپانان بیان کرد که هرساله درمانگاه چوپانان با کمبود نیرو و راننده آمبولانس مواجه بوده، امیدواریم امسال با پیگیری مسئولین این مشکل حل و بتوانیم خدمات شایسته ای را به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.
درپایان مسئول میراث فرهنگی انارک گفت بروشورهای نقاط دیدنی وگردشگری منطقه نیز در دست اقدام است که به مسافران جهت بازدید اهداء خواهد شد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،...بخشدار انارک با بیان اینکه مسیر شهراب یکی از پر حادثه ترین وپرخطرترین مسیرها درایام نوروز می باشد گفت: با همکاری و هماهنگی پلیس و اداره راه این مسیر مسدود تا شاهد حوادث کمتری باشیم و جهت اسکان مسافران آمادگی های لازم صورت گیرد.
تاجمیری در پایان با اشاره به اینکه ایستگاه های امنیت وسلامت باید به نحوی طراحی وبرنامه ریزی شوند که مسافران راغب به ایستادن استراحت در این مکان ها باشند گفت: بروشورهای نقاط دیدنی وگردشگری انارک در دست اقدام است که به مسافران جهت بازدید اهداء خواهد شد. 
(کد خبر: ۶۸۴۴۵۸۵ -  ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴)