چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه بیست و ششم مهر ماه 99 تا آدینه دوم آبان ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- ماجرای کارت ملی
2- ناآگاهی از اقدام ملی مسکن
3- ماجرای گاز

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
- خدمت به خانواده شهدا یک تکلیف الهی محسوب می شود. به گزارش روابط عمومی نمایندگی اداره ورزش و جوانان انارک در سومین روز از هفته تربیت بدنی مهندس حمیدی رئیس اداره ورزش وجوانان، رئیس بنیاد شهید شهرستان نایین به همراه شهردار و بخشدار  انارک، امام جماعت، مسئول پایگاه بسیج به همراه  معتمدین شهر انارک از خانواده شهید سید محمد هاشمی دیدار و دلجویی نمودند. در پایان نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شدند. (خبرنگار: مهران مطلبی نیا)
- به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات دوچرخه سواری در شهر انارک برگزار شد. مهران مطلبی نیا مسئول هیئت دوچرخه سواری انارک از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری با حضور نزدیک به ۳۰دوچرخه سوار در انارک خبر داد.
- تلاشگران نیروی خدمات  شهری انارک در حال آماده سازی آخرین مراحل حوضچه های فاضلاب جهت آبرسانی به فضای سبز می باشند (اول آبان ۹۹)

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- ماجرای کارت ملی
- خانم حلوانی: برادری که از خور سال گذشته برای صدورکارت ملی امد و گفتن اماده هست کارتها را تحویل گرفته و در شهرداری انارک به عزیزان با مدارک مربوطه اعلام که همشهریان برای دریافت کارت خود راه خور و نایین را طی نکنند واقعا مشکل ساز می باشد.
2- ناآگاهی از اقدام ملی مسکن
- آقای مهدوی: اقدام ملی مسکن کجا ثبت نام بوده وبه چه افرادی تعلق می گرفت و کجا اعلام شده برای واریز وجه و فاز بعدی کی است؟
3- ماجرای گاز
- خانم حلوانی: با توجه به اینکه افرادی که قبلا برای گازکشی مورد تایید قرارگرفته و در انارک گازکشی منازل را انجام دادند، چرا درحال حاضر جهت تاییدیه دوم امروز و فردا کرده و بهانه مهندس ناظر که بیان و تایید کنند دارند. هواسرد و مردم بعد از سالها می خواهند در رفاه باشند.

ت- در پایان به "شکوفه های امید" و پاسخ کارگزاران می پردازیم و از آقای بقائی نیا رئیس اداره پست و عضو شورا برای پاسخگویی سپاسگزاریم.
1- در رابطه با کارتهای ملی پیگیریهای لازم انجام شده. کارتهای ملی صادر شده ولی به دلیل این که قرار داد اولیه پیمانکار سیار کارت ملی تمام شده اداره ثبت احوال خور تاکید دارد که افراد شخصا به ثبت احوال خور مراجعه نمایند. باتوجه به بعد مسافت و به دلیل اینکه بیشتر افراد مسن و پیر می باشند از طریق بخشداری در حال پیگیری هستیم که کارتهای صادر شده به ثبت احوال نایین مرجوع گردد.
2- حدود 4 ماه قبل ثبت نام از طریق سایت مسکن ملی. یکی از شرایط ان از سال 85 به بعد هیچ نوع نقل و انتقال سند نباید داشته باشید. برای ثبت نام مرحله دوم شما ی تماسی با بنیاد مسکن نایین اقای حیدری داشته باشین.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.