چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه بیست و چهارم مهرماه 1400 تا آدینه سی ام مهرماه در زیر آمده است. 

1- ناشناس: ای کاش هیچکدوم از انارکیهامون از سنگ اندازی و شکایت درباره ی کارآفرینان، فکرهای بی ارزش نمی کردیم و راه پیشرفت را باز می کردیم و از پسرفت شهرمون جلوگیری می کردیم. فقط می گیم چرا انارک اینطور و اونطور؟ تا در انجام کار یکدل نباشیم پیشرفتی درکار نخواهد بود. اگر مردم انارک پشتیبان هم نباشیم و خودمونا شریک ندونیم سنگی جابجا نخواهد شد. 
2- ناشناس: خوش به حال مردم چوپانان. ما هم شهرمون پر از سگ همچنان.
- مهندس زاهد: تعداد سگها در انارک واقعا زیاد است و متاسفانه دیده شده سگها از مناطق دیگر به انارک اورده می شوند اما همشهریان دیده اند که چگونه سگها ، گرگها را از شهر فراری داده اند.
- ناشناس: دو روز پیش من خودم با بچه هام کمی از خونه دور شدیم خواستیم برگردیم 6 تا سگ به سمت ما اومدن واقعا ترسیدیم. همیشه یکی دوتا سگ بود. الان گله ای میان.
- آقای حسینی: مگر نگفتم چنانچه اون مبالغ خوشکل را شهرداریها تقبل کنند بنده حاضرم جایی برای نگهداری این حیوانات بی آزار و دوست داشتنی که سرپناهی عالی رو داشته باشه، براشون راه اندازی کنم . پس چرا همکاری نمی کنید.
3- رویداد های انارک: تعریض و شانه سازی جاده (ورودی شهر انارک) به منظور بالابردن ایمنی در تردد وسایل نقلیه توسط عوامل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری شهرداری انارک.
4- یادی هم بکنیم از کسانی که دیگر در میان ما نیستند. خانم فاطمه دانا و آقای محمودرضا شمسائی. یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.