چه؟ (نوزدهم تا بیست و پنجم آذر ماه 1401)

"جام می و خون دل هر یک به کسی دادند" 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از نوزدهم تا بیست و پنجم آذر ماه 1401 در زیر آمده است. 

1- انارک نیوز: انجمن اولیا و مربیان مدرسه دوره دوم ابتدایی فرخی و راهنمایی شهید مطهری انارک جهت تامین نیازها و ملزومات آموزشی، بهداشتی و موارد عمرانی مدرسه رجوع به خیرین محترم نمود. در بخش مشاوره تحصیلی و تعمیرات پکیجهای آن مشترک بین دیگر مدارس در نظر گرفته شد. خرید ویدیوپرژکتور دیتا، تامین وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی باتامین اعتبار به همت شرکت مسکنی جهت یادبود شادروان مهندس محمود گوهرین انارکی، وسایل و تجهیزات کارگاهی به همراه سایت جهت معرفی مشاغل که مساعدت و واریز وجه توسط 30 نفر  از گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی انارک و قسمتی از هزینه آنرا شرکت مسکنی جهت یادبود مهندس گوهرین و شرکت کیمیاگوهران نخلک پرداخت نمودند. ضمنا یکدستگاه اسکنر توسط دیگرخیرین انارکی تامین گردید. تعمیرات آبگرمکن دیواری و خرید یک دستگاه آبسردکن جهت یادبود شادروان حسین کشاورزی انارکی و خرید شیرآلات و لوازم بهداشتی نیز تامین گردید. جهت  مرمت یکی از اتاقهای مدرسه به منظور استفاده محیط  کارگاه نیز دیگر خیرین شهر انارک مصالح آن راتهیه نمودند و قول مرمت آنرا به انجمن مدرسه اعلام نمودند. تامین مربی و مشاور تحصیلی جهت مشاوره دانش آموزان و اولیای آنان بصورت رایگان و جهت رفاه دانش آموزان و رفع مشکلات آنان از خیرین گروه دستهای مهربانی و سازندگی انارک سرکارخانم خدایی (فرزند مهدی) معرفی گردید. نیاز به یکنفر  متخصص فنی جهت تعمیر و سرویسکاری موتورخانه دیجیتال مدرسه که آقای مهندس محمود بلوچی انارکی از گروه خیرین دستهای مهربانی  بصورت افتخاری اعلام همکاری نمودند. انجمن اولیا مربیان مدرسه از کلیه عزیزان و کلیه خیرین ارجمند، مسئولین شهر و مدیران گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی انارک که ما را یاری نمودند تشکر و قدردانی می نماید.
- نعمتی: بنده خدمتگزار مردم و عضو کوچکی از گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی انارک هستم و از اجتماع و حمایت این خیرین بزرگوار و اساتید گرانمایه  است که کارها تا کنون به ثمر رسیده.
2- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، و درد ما، فرزندان سربدار ما. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.