چه؟ (پانزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه 1401)

" گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!" 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از پانزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه 1401 در زیر آمده است.
1- انارک نیوز: گشایش کارخانه فرآوری سیلیس انارک که بدون دریافت هیچگونه تسهیلاتی در منطقه ای محروم انارک پایه گذاری شده و امید است پایه ای برای فرآوری محصولات معدنی منطقه که خام، به فروش می رسد، شود.
2- ستاد گرامیداشت دهه فجر انارک: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در انارک، جشن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با مولودی خوانی، شعر خوانی و اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان ایران و کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم انارک در سالن اجتماعات مسجد چهارده معصوم، مسابقه دوچرخه‌سواری، بازدید از نمایشگاه هنرهای دستی مدرسه شهید صمدی انارک توسط مهندس پیله ور بخشدار، مهندس خیابانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک و سایر مسئولین، رژه نیروهای موتوری و خودرویی، جشن بزرگ انقلاب با اجرای برنامه های شاد و متنوع در سالن ورزشی، یکدوره مسابقه هندبال بین نونهالان و نوجوانان به مربیگری سرکار خانم مهدیه جلیلی انارکی در سالن ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تجدید ميثاق با آرمان های شهدا، مراسم تکبیر گویی و نور افشانی و ... برگزار شد.
3- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم عصمت حاجی باقری. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.