چه؟ (بیست و هفتم خرداد تا دوم تیر ماه 1402)

"گاهی با "هیچ" هم می توان برنده شد!" 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".  

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و هفتم خرداد تا دوم تیر ماه 1402 در زیر آمده است. 
1- خیریه دستهای مهربانی: با توجه به تاسیس بانک امانات هلال احمر شهر انارک و تامین نیازها، به تامین وجه 10 میلیون تومان دیگر برای خرید یکدستگاه اکسیژن ساز نیاز می باشد. 09133073594
2- کافی: آیا خرید موتور و اجازه سوار شدن بر آن به فرزندان نوجوان و کم سن و سال با اجازه  پدری که فرزندش را دوست دارد، فرستادن این پاره تن و جگرگوشه به قتلگاه نیست؟ آیا این پدر مسئولیت هر گونه اتفاقی درخیابان‌های شهر را بر عهده می‌گیرد؟
3- انارک نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک از کارگاه خود اشتغالی گونی دوزی بیگ بگ و تسمه بافی آقای محمد اشرف در انارک بازدید به عمل آوردند. شایان ذکر است با حمایت و تجهیز امکانات بیشتر، این کارگاه می تواند بیش از ۱۰ نفر را مشغول به کار نماید.
4- انارک نیوز: مدرسه فوتبال انارک جهت پر کردن اوقات فراغت تابستان در سالن ورزشی شهرداری انارک با مربیگری آقای داوود قطب الدینی از شهرستان نایین رسما آغاز به کار کرد.
5- روابط عمومی بخشداری انارک: جلسه بررسی مسائل و مشکلات نفت سفید و گاز مایع (کپسول) در انارک برگزار شد که در پایان مقرر گردید آقای معدنچی متصدی فروش نفت و گاز مایع (کپسول) همانند قبل خدمات مطلوب تری را در شهر انارک به مردم ارائه دهد.
6- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم ها عشرت السادات فاطمی انارکی و فریده مستقیمی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.