وزارت کشور با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد

وزارت کشور با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد

شهرداری انارک با یک درجه ارتقا زمینه‌ مناسب تری برای توسعه زیربنایی این شهر بدست آورده است و در این میان، وزارت کشور در ابلاغی با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد.

ایمنا اظهار کرد: در اقدامی مثبت و در راستای توسعه زیربنایی شهر انارک، وزارت کشور در ابلاغی با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد و شهرداری با یک درجه ارتقا و کسب درجه ۴ از وزارت کشور، زمینه مناسب‌تری برای پیشرفت روزافزون این شهر به دست آورده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از موافقت وزارت کشور، این تحول را مبنای تغییرات مثبت بعدی ارزیابی کرد و افزود: درجه شهرداری انارک از سال ۱۳۳۷ تاکنون ۳ بوده که پس از گذشت ۶۵ سال و با پیگیری شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر، نماینده مردم شهرستان در مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی و البته با عملکرد مطلوب در سال‌های اخیر، یک درجه ارتقا یافت.

شهردار انارک ادامه داد: مطلوب است که با توجه به ظرفیت این بخش از شهرستان نائین، زمینه‌های مساعد برای خدمت‌رسانی و عمران شهری و سازندگی بیشتر با برخورداری از بودجه‌های ملی و استانی مضاعف در شهر انارک فراهم شود.

وزارت کشور با ارتقای درجه شهرداری انارک موافقت کرد

تجهیز واحد خدمات موتوری شهرداری انارک به یک دستگاه کمپرسی LK1924

وی در ادامه از تجهیز واحد خدمات موتوری شهرداری انارک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستانی و استانی، یک دستگاه کمپرسی LK1924 به ارزش بیش از ۳/۵ میلیارد تومان از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به صورت رایگان به شهرداری انارک تخصیص یافت.

خیابانی اضافه کرد: ناوگان موتوری و وجود خودروهای سنگین ترابری در شهرداری‌ها علاوه بر تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی، پشتیبانی برای مدیریت بحران و کمک‌رسانی به موقع در زمان بروز حوادث محسوب می‌شود که می‌تواند به کمک دیگر دستگاه‌ها برای کاهش و رفع بحران و نیز مرمت و بازسازی اقدام جدی کرد.

کد خبر 691409 - ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲