چه؟ (بیست و چهارم آذر تا یکم دی ماه 1402)

"وقتی می تونی بگی تنهایی که فقط حسش نباشه بلکه ببینی دور و برت شلوغه اما هیچکی را نداری و تک و تنهایی. سرما را تا عمق وجودت احساس کنی و همه چیز را تیره و تار ببینی. وقتشه با تمام وجودت، بر در حق بکوبی و صداش بزنی. نشانه ای برات می فرسته که احساس راحتی کنی و اون، جوابته."

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و چهارم آذر تا یکم دی ماه 1402:
1- مراسم استقبال و مداحی از شهید گمنام در حسینیه شهدای انارک در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا.. علیها و  همچنین مراسم عزاداری شام غریبان دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا سلام ا.. علیها با حضور عزاداران فاطمی در شهر انارک برگزار گردید.
2- جشن یلدا در کودکستان نگین انارک برای کودکان و نونهالان این مرکز با حضور مسئولین شهر انارک، مسئول کودکستان و مربیان و اولیای نوآموزان برگزار شد. در ابتدای برنامه خانم مهدوی مربی مرکز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، شب یلدا را یکی از آيين های کهن ایرانی معرفی کرد که با قصه گویی پدر و مادربزرگ ها همراه بوده و با اجرای این ویژه برنامه بر آنیم تا در انتقال این فرهنگ به نسل جدید قدمهای خوبی را برداریم. جشن های یلدای مشابه ای در مدارس دخترانه شهید صمدی، مدرسه ایران و دبیرستان شهید مطهری شهر انارک برگزار شد.
3- روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین: آیین قرعه کشی تخصیص زمین به متقاضیان مرحله اول طرح جوانی جمعیت شهرستان نایین (شهرهای نایین و انارک) انجام شد.
4- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم آزیتا قارونی و آقای آیت صادقی. همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.