چه؟ (دوم تا هشتم دی ماه 1402)

"دغدغه جوانان به خصوص دختران، حوزه فردی است و هویت تاریخی و فرهنگ ایرانی را می خواهند. در سال‌های مختلف به خیابان آمدند، تمام معادلات را به هم زدند و می‌خواهند سرنوشت خود را به دست گیرند. برای اینان عصر سرگردانی و پریشانی است و آینده روشنی نمی بینند. در برزخ بین سیاهی و سفیدی گرفتار هستند. به دنبال آب می‌گردند اما چیزی جز سراب پیدا نمی‌کنند. ترسیده‌اند، گم‌شده‌اند و گرفتار پوچی شده‌اند."

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دوم تا هشتم دی ماه 1402 دی ماه 1402:
1- شرکت توسعه و فراوری مس مسکنی دوره آموزشی مهارتی صنایع دستی (مس) را ویژه خواهران برگزار می کند که هزینه دوره 200 هزار تومان می باشد.
- چقدر جالب، انشاا.. که جوانان از این فرصت بسیار با ارزش هنری استقبال کنند و محصولات تولیدی به عنوان صنایع دستی شهرمان انارک در آینده معرفی خواهد شد.
2- حضور استاد، شاعر و نویسنده آقای محمدعلی ابراهیمی انارکی با عنوان همراه با مدارس با حضور در دبیرستان شهید مطهری و دبستان فرخی که گفتگوی صمیمی و نشست روشنگری را با دانش آموزان داشتند. در خاتمه این نشست استاد ابراهیمی از مدیر، دبیران و دانش آموزان این آموزشگاه با اهدای کتاب تقدیر نمودند.
- باعث خوشحالیه که استاد ابراهیمی عزیز را که استاد ما بودند در کلاسهای انارک، بار ديگر در کلاس درس دیدیم به وجودشان افتخار می کنیم و دست برنامه ریز جهت این برنامه پر محتوی درد نکند.
- ای کاش همراه باصداشون بود. الان همون احساسی که درکلاس استاد داشتم یادآور شادی و نشاط و مرور خاطره شد. الهی خدا نگهدارشون باشه و سلامت و تندرست باشند.
3- روابط عمومی بخشداری انارک: عملیات اجرایی سد خاکی در روستای چاه گربه آغاز شد.
- نمی دونم بخشدار از جاده خاکی کنارگذر رفتند یا نه ولی کاش از اون جاده می رفت تا فکری هم برای اون جاده افتضاح می کردند.
4- بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مدارس شهر انارک که فرسودگی آسفالت برخی مدارس، ساخت سرویس بهداشتی، تعویض درب کلاسهای درس، تعويض سیستم برق کشی و ترمیم و بازسازی محوطه مدارس توسط نوسازی و...، از جمله مسائلی بود که در این بازدید مطرح شد و قول مساعد دادند.
5- آبگیری سد خاکی جاده طالمسی جهت کشت گیاهان دارویی توسط مهندس حاج آبادی
- پس امید است که چند نفر از جوانان انارک در این پروژه ۲۰۰ هکتاری مشغول به کارشوند؟
6- نصب تابلو سرمحیط بانی شهر انارک.
7- دیدار مردمی خانم دکتر الهام آزاد نماینده محترم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک با مردم شهر انارک بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حاج محمد رضا برگزار گردید.
- امیدوارم خانم آزاد بتوانند دستاورد ۴ ساله خود در مجلس را برای حوزه انتخاباتی خود و بخصوص شهر انارک روشن کنند.
8- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.