برگزاری جلسه کمیته ایثار و شهادت دهه مبارک فجر در نایین

برگزاری جلسه کمیته ایثار و شهادت دهه مبارک فجر در نایینجلسه کمیته ایثار و شهادت دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولین در بنیاد نایین برگزار شد. 
به گزارش ایثار اصفهان، جلسه کمیته ایثار و شهادت دهه مبارک فجر با حضور کبیرزاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نائین، صفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بابایی بخشدار مرکزی، سلمان بخشدار انارک و جمعی از اعضا کمیته در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نایین برگزار شد. 
کبیرزاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نائین طی سخنانی بیان کرد: ما معتقدیم فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است که اگر به درستی انعکاس داده شود می تواند امنیت جامعه را تامین کند، اگر فرهنگ ایثار و شهادت در اجرا و انواعش به درستی مهندسی و باز تعریف شود، می تواند نیازهای جوانان، نوجوانان و تمام کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند برطرف کند، پس باید در سطوح عمومی، بخشی و سازمانی با ایجاد تعالی، محیط را فرهنگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه اگر فرهنگ از اهداف اصلی جامعه باشد، باید رویکردهای فرهنگی جهت دهنده ای داشته باشیم، اظهار داشت: در صورتی که نگاه ما به فرهنگ در راستای رسالت بنیاد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، می توانیم موفق شویم.

کبیرزاده، ضمن تشریح دستورالعمل های مربوطه، به ارائه پیشنهاداتی در جهت برگزار شدن هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسمات دهه مبارک فجر بویژه عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا، برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم ایثارگران و حضور باشکوه  ایثارگران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پرداخت.
(چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۸)