مجموعه معدنی مسکنی

فرماندار شهرستان نایین : مجموعه معدنی مسکنی از موفق ترین مجموعه های معدنی کشور می باشندفرماندار شهرستان نایین : مجموعه معدنی مسکنی از موفق ترین مجموعه های معدنی کشور می باشنداین شرکت در حال حاضر دارای ۱۰۰ نفر پرسنل می باشد که روزانه ۱ تن مس را با فرایندی مدرن تولید می کند.

 
محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این بازید عنوان نمود مجموعه مس مسکنی با مدیریت بخش خصوصی در دل کویر با فرآوری خاص اقدام به فراوری و تولید مس می‌کنند که با مدرن ترین تجهیزات در زمینه تولید مس با استفاده از تخصص بومی نسبت به اشتغالزایی و کمک به تولید ملی از موفق ترین مجموعه های معدنی کشور می باشند.
وی اظهار داشت این مجموعه معدنی با سرمایه گذاری و مدیریت آقای مهندس گوهرین توانسته اند در بخش انارک مجموعه ای کم نظیر را ایجاد نمایند.  
محمد حسین نصرتی در ادامه افزود مجموعه مدیریت شهرستان با همراهی نماینده محترم ‌شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی آمادگی پیگیری مشکلات این مجموعه معدنی و مرتفع نمودن آن در سطح ملی و استانی دارند.
فرماندار شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد از جمله مشکلات پرسنل این شرکت مشکل سکونت و مسکن در شهر انارک می باشد که در راستای همراهی با عزیزان در مجموعه معدنی مس مسکنی قول مساعد جهت پیگیری و رفع این مشکل را خواهیم داد.
لازم به ذکر است مجموعه معدنی مس مسکنی با بیش از ۱۳۰۰ سال قدمت قدیمی ترین معدن مس استان اصفهان محسوب می گردد.این معدن در سال۱۳۸۹ تحویل مدیریت فعلی گردیده و در سال ۹۲ ساخت کارخانه، آغاز ودر سال ۹۴ تکمیل شده است. این شرکت در حال حاضر دارای ۱۰۰ نفر پرسنل می باشد که روزانه ۱ تن مس را با فرایندی مدرن تولید می کند.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۹۹/۰۴/۲۵)