معدن مس انارک حادثه آفرید

انارک حمعدن مس انارک حادثه آفرید/ رهاسازی جسد کارگر معدن از داخل پره های حلزونی اسکرو پس از یک ساعت تلاش امدادگران
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین گفت: روز گذشته و به دنبال اعلام حادثه از طریق مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان EOC و سامانه 112 سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیروهای ما به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش صاحب نیوز؛ محمد زمانی با اشاره به  وقوع حادثه کارگاهی در یکی از معادن انارک، اظهارکرد : روز گذشته و به دنبال اعلام حادثه از طریق مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان EOC و سامانه 112 سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیروهای ما در آن منطقه به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: متعاقب وقوع حادثه کارگاهی فوق، نجات گران پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک با خودروهای امدادی و عملیاتی و تجهیزات کامل رهاسازی به استعداد یک تیم سه نفره به همراه  خودرو ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که علیرغم حضور به موقع و تلاش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر نائین با پیکر بی جان کارگر مواجه شدند .

دراین عملیات امدادی که در ارتفاع 20 متری و بیش ازیک ساعت ادامه داشت و با رها سازی جسد کارگر شرکت معدنی مس مسکنی از داخل پره های حلزونی اسکرو ( انتقال مواد معدنی مس ) همراه بود ، علاوه بر جمعیت هلال احمر، عوامل اورژانس و آتش نشانی انارک حضور داشتند .
(۱۲:۳۴ - دوشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۹)


مرگ کارگر معدن مس انارک بر اثر سقوط در دستگاه انتقال مواد
(ایلنا - کد خبر: 993253 -