آیین تکریم و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین برگزار گردید

آیین تکریم و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین برگزار گردید در این مراسم مهندس احمدرضا باقریان نایینی تکریم و به جای ایشان آقای مهندس مهدوی فرد به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین معارفه گردید.
 
 
 

با حضور میرزابیگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نایین، مهندس صادقی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول امور شهرستان های سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مهدوی نژاد رئیس دفتر نماینده محترم مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و حاجی نقدی مسئول کانون سنگرسازان بی سنگر شهرستان نایین، مهندس احمدرضا باقریان نایینی تکریم و به جای ایشان آقای مهندس مهدوی فرد به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین معارفه گردید.

میرزابیگی معاون فرمانداری شهرستان نایین در بخشی از این مراسم عنوان نمود اداره جهاد کشاورزی از جمله اداراتی است که حوزه‌های پراکنده و سنگینی را مدیریت می‌کند از فعالیت در امور دام و طیور گرفته تا قنوات و باغات و موارد مربوط به نهاده‌های دامی ،امور اراضی و ... همچنین وجود بیش از ۱۸۵ روستا از یک خانوار تا بالای ۲۰ خانوار در بخش مرکزی و ۵۸۵ رشته قنات و وجودحدود ۳۰۰ باب مرغداری و دامداری های فراوان نیازمند فعالیتی طاقت‌فرسا و مدیریت با پیچیدگی های خاص می باشد .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری عنوان نمود ما همه وظیفه داریم از عزیزانی که پس از سپری نمودن دوران مدیریت،  شهرستان را ترک می‌کنند تقدیر نماییم و بنده وظیفه دارم به طور خاص و ویژه از آقای مهندس باقریان تشکر و تقدیر نمایم مدیریت آقای باقریان از جنسی خاص بوده است. آقای باقریان با مبادی اخلاق و ادب و وقار و اصالت خاصی که در وجود ایشان بود همواره در رفع مشکلات و معضلات و خدمت به مردم زبانزد خاص و عام در شهرستان بوده اند ایشان همواره با نجابت و سعه صدر و روی گشاده با مردم و مراجعین برخورد می نمودند و این از دیگر ویژگی‌های مثبت این برادر ارجمند بوده است.

 میرزابیگی خاطرنشان کرد دوبار طی سالیان گذشته در فروردین ماه به دلیل جاری شدن سیل قنات روستای چوپانان صدمات جبران ناپذیری دید که با توان مدیریتی آقای باقریان صبح پس از حادثه با هماهنگی‌های این برادر عزیز اعتبار بازسازی قنات تامین می گردید و ایشان خبر تامین اعتبار را به ما می دادند همچنین در بسیاری از بازدید های مسئولان شهرستان از روستاها، خواسته‌های اهالی روستاها طی دو سال سه ماه توسط ایشان پیگیری و مرتفع می گردید و اینها همه توان و ظرفیت مدیریتی آقای باقریان را می رساند و البته توان ایشان بیش از آن چیزی است که ما دیده ایم و امیدواریم در مرکز استان نیز همانند نایین در خدمت به مردم شریف استان اصفهان خوش بدرخشند

وی همچنین عنوان نمود همانگونه که حضرت علی (علیه السلام ) می فرمایند «این مسئولیت‌ها باری بر گردن شماست و خوشا به حال آن کسانی که وقتی احکام مسئولیت را می گیرند خوشحال نمی‌شوند و وقتی هم مسئولیتی را ترک می‌کنند از ترک آن ناراحت نمی شوند»

میرزابیگی با اشاره به کمبود نهاده های دامی در کشور و استان و شهرستان نایین افزود : همچنین جا دارد از پیگیری‌های سرکار خانم آزاد در خصوص تأمین نهاده‌های دامی که حجم زیادی از نهادها را با پیگیری‌های از وزارت جهاد کشاورزی برای شهرستان اختصاص دادند تقدیر و تشکر ویژه نمایم.

معاونت فرمانداری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آقای مهندس باقریان عنوان نمود آقای مهدوی فرد نیز از نیروهای بومی دلسوز و باتجربه در سازمان جهاد کشاورزی هستند که برای ایشان نیز که به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین منصوب شده‌اند آرزوی موفقیت می نمایم.

مهندس صادقی معاون توسعه مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در بخش دیگری از این مراسم عنوان نمود آقای مهندس باقریان طی چندین سال در شهرستان نایین به عنوان مدیر منشاء خدمات ارزنده ای بوده‌اند و همواره به عنوان یکی از مدیران برتر استان در حوزه جهاد کشاورزی فعالیت نموده اند.

مهندس صادقی خاطر نشان کرد با توجه به درخواست خود ایشان مبنی بر جابجایی از شهرستان به مرکز استان و مشکلاتی که داشتند از تجارب علمی و فنی ایشان در استان به عنوان مشاور فنی مدیر سازمان استفاده خواهیم کرد البته ما دوست داشتیم تا پایان خدمت ایشان در شهرستان نایین به عنوان مدیر جهاد کشاورزی از تجارب ارزنده این برادر عزیز استفاده کنیم اما با توجه به درخواست ایشان مجبور به این تغییر در مدیریت جهاد کشاورزی نایین شدیم.

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود در ادامه در خدمت آقای مهندس مهدوی فرد به عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان نایین خواهیم بود البته ایشان نیز از نیروهای بسیار خدوم و با سابقه در سازمان جهاد کشاورزی می باشند امیدوارم با همراهی پرسنل اداره جهاد کشاورزی و حمایت و پشتیبانی مسئولین شهرستان بتوانند ادامه دهنده راه آقای مهندس باقریان باشند .

مهندس صادقی اظهار داشت خشکسالی های اخیر کار و فعالیت در حوزه جهادکشاورزی را بسیار مشکل کرده و مصائب و مشکلات گوناگونی را برای روستاییان ایجاد نموده است وظیفه اصلی ما صیانت از اراضی کشاورزی است که امیدواریم بتوانیم در این راستا به وظایف خود به نحو احسن عمل نماییم.

مهندس باقریان نیز درقسمتی از این جلسه عنوان نمود اگر فعالیت خوبی در جهاد کشاورزی شهرستان نایین انجام شده این فعالیت به صورت یک زنجیره واحد بوده و ما یکی از حلقه های این زنجیره هستیم که البته تلاش پرسنل خدوم و محترم جهاد کشاورزی در موفقیت‌های این مدیریت بسیار حائز اهمیت می باشد . از همکاران محترم خود در مدیریت جهاد کشاورزی که در طول سالیان مدیریت اینجانب همواره یار و یاور بنده بوده اند تشکر می‌کنم .

مهندس باقریان خاطرنشان کرد البته باید به وضعیت بلاتصدی پست های کارشناسی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین توجه ویژه شود . ما با کمبود شدید نیرو در شهرستان مواجه هستیم و امیدوارم با پیگیری های نماینده محترم و فرماندار محترم شهرستان و مساعدت سازمان جهاد کشاورزی استان این مشکل نیز در شهرستان مرتفع گردد.

باقریان یکی از دلایل دیگر موفقیت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین را  همکاری نماینده محترم، فرماندار محترم و ادارات شهرستان دانست و عنوان نمود که باید از این عزیزان نیز تشکر ویژه داشته باشم. همچنین شرکت های تعاونی همچون تعاونی مرغداران، دامداران، گوسفندداران شرکت های وابسته به سازمان جهاد که در شهرستان فعالیت می‌کنند نیز نقش بسازایی در انجام وظایف این مدیریت و موفقیت های بدست آمده داشته‌اند.

وی در پایان ضمن درخواست حلالیت از مردم شریف شهرستان نایین اظهار داشت : از نمایندگان محترم، فرمانداران محترم که اینجانب در طول دوران خدمت افتخار هم کاری با این عزیزان را داشته ام نیز تقدیر و تشکر نموده و برای آقای مهدوی فرد نیز که از همکاران با تجربه در حوزه جهاد می باشند در سمت جدید آرزوی موفقیت می نمایم.

مهندس مهدوی فرد سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین نیز در قسمتی از این جلسه عنوان نمود ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده آقای مهندس باقریان و تشکر ویژه از مسئولین شهرستان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی که به این جانب اعتماد نمودند امیدوارم بتوانم در پناه خداوند متعال و با همراهی و همکاری مسئولین و مردم عزیز این شهرستان وظایف خود را در خدمت به مردم به نحو احسن انجام دهم.
(فرمانداری شهرستان نایین ـ 
۱۴۰۰/۰۱/۲۹)