نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی، نیازمند عزم جدی مجلس شورای اسلامی و دولت است.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: در مجلس شورای اسلامی بودجه های خوبی برای این طرح و اشتغال زدایی تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.

او افزود: شایسته است که به سمت اقداماتی قدم برداریم و برویم به سمت دانش بنیان تولید و اقدامات از این قبیل. چرا که ما معتقدیم هر کاری که با پژوهش و علم و مهارت هایی که فرا می گیرند همراه باشد نتایج مطلوب تری خواهد رسید و انتظار این است که با بودجه های خوبی که مجلس در این بحث دارد.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: با عزم مجلس شورای اسلامی و همت دولت می توان به شعار سال جامع عمل پوشاند.  

او گفت: مجوز کسب و کار ها در مجلس شورای اسلامی تصویب و تنظیم  شد و توسط شورای نگهبان تایید شد و مردم ما و کار آفرینان ما نگران پروسه های طولانی مجوز های کسب و کار نخواهند بود. به محض این که در سیستم تنظیم شود بلافاصله با طی کردن مراحل چند روزه خود مجوز صادر خواهد شد.

آزاد در خصوص سفر فراکسیون زنان به نایین گفت: مطالباتی که از فراکسیون زنان داشتند حدودی از آن ها اجرایی شده و یک سری از آن در حال پیگیری است در یکی از موارد که بحث مهم در فراکسیون زنان درخواست داشتند بحث بیمه قالی بافی بود که اخیرا پیگیری هایی بوده که امیدواریم بتوانیم  تعدادی که قول دادیم در خصوص بیمه قالیبافی اجرایی شود و موارد هزینه ای نیز همچون حوزه علمیه  بود که حل شد.

نماینده مردم نایین در حاشیه افتتاح کتابخانه مزرعه امام بیان نمود: کتابخانه برکت مزرعه امام سال ها بوده که با پیگیری های مردم ناتمام بوده ولی با توجه با پیگیری های مجدد راه اندازی شد.

او افزود: بودجه های استانی برای این پروسه ها و طرح ها بسیار کم  و قطره چکانی است ولی با پیگیری های انجام شده ، حدودا ۲۰۰ میلیون تومان به مزرعه امام اختصاص دادیم که تا حدودی بتوانند در این محله از این امکانات بهره مند شوند و در صدد حصار کشی خانه کودک و پیگیری خرید  کتاب های کودک و نوجوان هستیم  که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام شود.

او با اشاره به اینکه  کتابخانه ها مراکز علمی و پژوهشی هستند گفت: کتابخانه شهرستان نایین سال ها است که به اتمام نرسید و  در سال گذشته ۳ میلیارد به آن اختصاص پیدا کرد که به هر حال فکر می کنم ۳ میلیارد دیگه نیاز داشته باشد تا بتوانیم در پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح کنیم.

نماینده مردم نایین گفت: هر جا از شهر نایین زیبا مکاتباتی یا نامه ای از جوانب مختلفی برای بنده انجام شود دریغ و پیگیری خواهم کرد چرا که باید در آبادانی علم و هنر نایین قدم های استوار تر و بهتری برداشت تا شهر نایین آباد و استوار باشد.
(شناسه : ۳۰۴۹ - ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۱)