مصوبات سفر نماینده دولت به نائین

مصوبات سفر نماینده دولت به نائینفرماندار نائین گفت: در سفر وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی گاز به شهرستان نائین مصوبات خوبی داشتیم و اعتبارات خوبی برای تحقق مطالبات شهرستان تخصیص یافت.

محسن فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مصوبات سفر نماینده دولت به شهرستان نائین، اظهار کرد: از دو ماه قبل در حوزه پیگیری مصوبات تلاش کردیم پروژه‌های نیمه‌تمام را شناسایی و مطالبات مردمی را رصد کنیم که در همین راستا جلسات متعددی را در استانداری برگزار کردیم که نهایتاً در حوزه‌های راهداری، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، کشاورزی، بهداشت و درمان، برق، میراث فرهنگی، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد و کتابخانه‌ها مطالبات و پروژه‌های نیمه تمام شناسایی و احصا شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در سفر نماینده دولت به شهرستان نائین برای رفع این مشکلات در نظر گرفته شد، افزود: از مهم‌ترین مصوبات این سفر تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان افضلیان نائین بود. همچنین در حوزه تکمیل راه انارک به چوپانان و روکش آسفالت شهری و بین‌شهری اعتبارات خوبی تخصیص یافت.

فرماندار نائین با بیان اینکه مطالبه مردم در بخش فرهنگی در این سفر مورد توجه قرار گرفت، گفت: برای تکمیل کتابخانه و مجموعه فرهنگی نائین اعتبار بسیار خوبی تخصیص یافت. نائین با ۱۰۲ هکتار بافت تاریخی و دارا بودن آثار تاریخی ارزشمند نیاز به تأمین اعتبار برای بازسازی این آثار تاریخی دارد که در این سفر مشخصاً اعتبار خوبی برای این منظور تخصیص یافت.

فیروزی تصریح کرد: در مجموع مصوبات این سفر و اعتبارات تخصیصی موجب ایجاد شور و نشاط در میان مردم شد و شهروندان از سفر نماینده دولت و نتایج آن رضایت داشتند. در این سفر، نائین میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز بود. سه مطالبه در حوزه گاز داشتیم که یکی از این مطالبات گاز رسانی به مجموعه مرغداری‌ها در محمدیه بود که با موافقت معاون وزیر روبرو شد. همچنین گاز رسانی به ایستگاه امنیت بازرسی شهید شرافت با موافقت ایشان همراه بود.

وی ادامه داد: گاز رسانی پایدار به شهر انارک و چوپانان و در نهایت به خور و بیابانک مطرح شد که قول‌های خوبی در این زمینه داده شد. نماینده دولت و شرکت ملی گاز بازدیدهای خوبی از شهرک‌های صنعتی به منظور تکمیل پروژه‌های صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و دستورات خوبی در این باره صادر شد. همچنین در این سفر دیداری با نماینده اتحادیه مرغداران گوشتی و تخم‌گذار انجام شد.