23
چهارشنبه, اکتبر
چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳

مهدی علمی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین بیان کرد: یکی از موضوعات مهم که در آینده مشکلات فراوانی برای خریدار و فروشنده به وجود خواهد آورد خرید و فروش امتیازهای نهضت ملی است.

وی افزود: با عنایت به اینکه خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن توسط بنگاه‌های املاک غیرقانونی است در صورت تخلف، فرم «ج» خریدار و فروشنده قرمز شده و زمین به دولت عودت خواهد شد.

علمی تصریح کرد: طبق ماده ۱۳ قانون ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره‌بها، خرید و فروش امتیاز مسکن‌های حمایتی ممنوع است و جرم محسوب می‌شود، در این قانون قید شده است که حق انعقاد معاملات و اعطای وکالت مربوط و انتقال حق انتفاع اراضی یا عیان یا امتیاز ثبت نام وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نایین خاطرنشان کرد: همچنین ثبت رسمی معاملات و وکالت‌نامه‌ها وابسته به اخذ استعلام از وزارت راه و شهرسازی است و تا مرحله پایان کار و قبل از تحویل واحد و سند مالکیت، نظارت مستمر صورت خواهد گرفت.

25 مهر 03

انالله و انا الیه راجعون 
خانم فرناز خلاقی (نوه زنده‌یاد عباس مندلی عمادی به علت آمبولی ریه) چهاردهم مهر ماه 1403 در تهران از میان ما رفت.
همدردی انارک نیوز با خانواده های عمادی، خلاقی و دیگر بستگان را پذیرا باشید.
روانش شاد و یادش گرامی باد.

انارک نیوز -  به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی سرب نخلک، به اطلاع کلیه پرسنل شاغل در مجتمع معدنی سرب نخلک می رساند با توجه به ظرفیت ایجاد شده برای جذب و به کارگیری مشمولین وظیفه به صورت امریه سربازی و فعال سازی سامانه امریه سربازی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از متقاضیان علاقه مند و دارای شرایط مندرج در سامانه به آدرس https://www.imidro.gov.ir/amrieyeh دعوت می گردد نسبت به ثبت نام در فراخوان مذکور اقدام نمایند.

11 مهر 03

متخلف حرفه‌ای شکار در انارک نایین دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین با همکاری کلانتری انارک، متخلف شکار و صید حیات وحش را دستگیر کردند.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: حسب اطلاع دوستداران محیط زیست در محدوده حفاظت گاه مشارکتی کوه معلی انارک مبنی بر حضور یک گروه از متخلفان شکار و صید در زیستگاه‌های محدوده کوه معلی، بلافاصله مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نائین با همکاری مؤثر کلانتری انارک نسبت به شناسایی خودرو متخلفان اقدام کردند.

متخلف حرفه‌ای شکار در انارک نایین دستگیر شد

وی ادامه داد: پس از عملیات تعقیب و مراقبت آنان و اتخاذ تمهیدات لازم، این متخلف شکار و صید را در شهر انارک دستگیر شد.

متخلف حرفه‌ای شکار در انارک نایین دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نائین خاطرنشان کرد: از متخلف ادوات شکار غیرمجاز شامل یک قبضه سلاح کالیبر ۱۲، تعداد ۱۶۲ عدد فشنگ و کله و پاچه تازه یک کل وحشی کشف و ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به دادگستری ارسال شد.

کد خبر 795539 - ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

مقالات دیگر...