بهترین راه سفر از اصفهان به مشهد کدام است؟

زمان خرید بلیط هم در قیمت‌ها موثر است. اگر زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید، می‌توانید بلیط ارزان اصفهان مشهد را خریداری کنید. زمستان‌های مشهد بسیار سرد است و معمولا مسافر کمتری به این شهر سفر می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : شیعیان هر ساله از شهر‌های مختلف برای زیارت امام هشتم خود را به مشهد می‌رسانند. به خصوص در زمان مناسبت‌های مذهبی مسافرت‌ها به سمت شهر زیارتی مشهد بیشتر می‌شود. مردم مذهبی اصفهان از جمله مسافران مشهد هستند که به هر طریقی برای زیارت امام رضا (ع) راه طولانی سفر را طی می‌کنند. گرچه بسیاری شاید سفر زمینی از اصفهان به مشهد را ترجیح دهند، اما با خرید بلیط اصفهان به مشهد می‌توان یک ساعت و نیمه سفر هوایی سریع و مطمئنی داشت. ما در ادامه شما را با این شیوه سفر بیشتر آشنا می‌کنیم. بیایید ابتدا روش‌های مختلف سفر از اصفهان به مشهد را بررسی کنیم.

سفر با اتومبیل شخصی

از شهر اصفهان تا مشهد، شهر‌های بسیاری قرار دارد و مسیر‌های متفاوتی نیز پیش روی شماست. کوتاهترین مسیر حدودا ۱۱۵۰ کیلومتر است و در راه از شهر‌های مختلفی مانند سگزی، کوهپایه، تودشک، نائین، انارک، خور، طبس، دیهوک، بجستان، تربت حیدریه، فیض‌آباد، ملک‌آباد عبور می‌کند. این مسیر طولانی را اگر بدون توقف طی کنید، حدودا ۱۲ ساعت در راه خواهید بود.

سفر با قطار

اگر از آن دسته کسانی هستید که سفر با قطار را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از اصفهان ۱۸ ساعته با قطار به مشهد برسید. شرکت‌های قطار فدک، رجا و نورالرضا مسافران اصفهان را به مشهد مقدس می‌برند.

سفر با هواپیما

با توجه به اینکه سفر به مشهد از پرطرفدارترین سفر‌های داخلی است، شرکت‌های هواپیمایی مختلفی از جمله معراج، آتا، ایران ایر، ایران ایرتور، زاگرس، کاسپین، وارش نیز به ارائه خدمت در این مسیر پروازی می‌پردازند.

(کد خبر: ۸۳۴۲۵۹ - تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷)