اهدای یک دستگاه اکسیژن‌ساز به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی انارک

اهدای یک دستگاه اکسیژن‌ساز به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی انارک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین از اهدای یک دستگاه اکسیژن‌ساز ده لیتری به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی شهر انارک خبر داد.

محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با انجام فعالیت‌های عام المنفعه و جلب اعتماد عمومی، همواره مقصد نیات خیر مردم بوده است و بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با همین پشتوانه اجتماعی، برای تحویل امانی و موقت اقلام پزشکی به بیماران کم برخوردار ایجاد شده است.

وی افزود: اهدای تجهیزات پزشکی به این بانک‌ها علاوه بر کمک به بیماران کمتر برخوردار، موجب تسهیل در روند درمان و استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی می‌شود.

زمانی تصریح کرد: در همین راستا یک دستگاه اکسیژن‌ساز ده لیتری به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال توسط گروه خیرین دست‌های مهربانی و سازندگی انارک به بانک امانات تجهیزات پزشکی شهر انارک اهدا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نایین خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند تجهیزاتی چون تخت بیمارستانی، ویلچر، واکر، عصا و کپسول اکسیژن مازاد بر نیاز خود را به بانک امانات هلال احمر تحویل نمایند یا با خرید آن محرومان و نیازمندان را یاری رسانند.

  • شناسه : ۹۲۹۳ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰