چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه سوم مهرماه 1400 تا آدینه نهم در زیر آمده است. 
1- خانم زاهد: ((در رابطه با ایجاد سطح شیبدار برای دانش آموز کلاس اول دبستان ایران با ویلچر)): آیا شیبش استاندارده؟
حمید: الزامات سطح شيب دار (رمپ) مخصوص معلولین 1- حداکثر شيب رمپ 8% با عرض 120سانتی متر 2- نصب ميله دستگرد در دو طرف سطوح شيبدار با ارتقاع 80 سانتی متر، قطر 5/3 سانتی متر و حداقل فاصله ميله و ديوار 4 سانتی متر 3- غير لغزنده بودن سطح شيبدار
2- انارک نیوز: خوشحالی دانش آموزان ابتدایی انارک از شروع سال تحصیلی و شادی در کنار میز و نیمکتهای اهدایی توسط خیرین نکونام مرحوم میرمهدی طباطبایی و همسرش مرحومه ایران صدریه.
- انارک نیوز: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی، فرمانده پایگاه بسیج مسلم، نماینده خیرین، مسئول نمایندگی آموزش وپرورش انارک و جمعی از والدین دانش آموزان زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه شهید صمدی انارک به صدا در آمد. دانش آموزان با اهدای یک شاخه گل هدیه شهردار و اعضای شورای اسلامی و یک بسته لوازم التحریر اهدایی مدیریت شرکت پودر انارک در کلاس های درس حاضر شدند.
3- انارک نیوز: عملیات روکش آسفالت باند رفت انارک به نایین به مسافت ۳۵ کیلومتر توسط عوامل راهداری شهرستان نایین و انارک از دوشنبه    ۱۴۰۰.۷.۵ آغاز شد.
- خانم زاهد: واقعا آسفالت جاده انارک به نائین وحشتناک بود انشاءالله یک فکری هم بابت جاده کنار گذر مزارع بکنند.
- ناشناس: آسفالت کردند که دیگه به کوه دره انجیر گیر ندید.
4- آقای حسینی: از دوستان خواهش کردم روی کلیپهاشون که فیلمبرداری می کنند توصیح بدند که کجاست و تاریخ دقیق و زمانش کی هست.  مثلا : اینجانب ( اسم و فامیل ) امروز 6 مهر 1400 بعدازظهر در ساعت 2:30  یا بقولی 14:30 در کنار سد آبگیر دره انجیر انارک واقع در شرق استان اصفهان هستیم و از بارندگی خوب این موقعیت براتون گزارش میکنم . اگر نگران هستید که نتونید جمله رو درست و از حفظ بگید قبلش اون رو بنویسید و چند بار بخونید که روان بشید و روخونی کنید.
5- آقای معدنچی: توزیع گاز مایع به صورت سهمیه ای انجام خواهد شد.
6- ناشناس: چندسال پشه داره دمار مردم و راننده و مغازه دار و مسافری  که از مجبوری و خستگی داره شبا میگذرونهن تو این میدون  ورودی پشه چیکار می‌کنه. چرا نمی‌خواد هیچ مسئولی پیگیری کنه؟
7- ناشناس: لطفا اگه میشه یک تابلو برسر راه آرامستان نصب شود.
8- روابط عمومی پایگاه بسیج انارک: همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس رژه موتورسواران از مقابل پایگاه بسیج انارک آغاز شد و موتورسواران و خودروها پس از عبور از خیابان های سطح شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و در پایان به سمت گلزار شهدا حرکت کردند.
9- روابط عمومی هیات دوچرخه سواری  و بسیج انارک: در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه سواری با حضور ۱۳ رکابزن با استقبال شهردار،بخشدار و اعضای شورای اسلامی در انارک برگزار شد.
10- انارک نیوز: دیدار شهردار و بخشدار و اعضای شورای اسلامی از ایستگاه آتش نشانی انارک به مناسبت روز آتش نشان.
11- روابط عمومی شهرداری: اتمام عملیات اجرای سقف مخزن ذخیره آب پساب جهت فضای سبز واقع در شمال شهر انارک و تسریع در تکمیل مخزن ذخیره و انجام عملیات قیر پاشی بلوار آرامستان جهت آسفالت که روشنایی و ساماندهی بلوار مذکور در دست بررسی و اقدام می باشد.
12- انارک نیوز: برگزاری جلسه هماهنگی قرارگاه حافظان سلامت محله شهدای انارک در محل مسجد جامع انارک.
13- انارک نیوز: یادی هم از کسی کنیم که دیگر در میان ما نیست، آقای ناصر رحیمی پور انارکی. خدا بیامرزدشان و یادشان گرامی باد.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.