چه؟ (13 تا 19فروردین ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دوازدهم تا نوزدهم فروردین ماه 1401 در زیر آمده است. 

1- ناشناس: موردی که در مورد اسکان مسافران نوروزی مطرح شد باید بررسی بشه و توسط مسئولین مربوطه پاسخ داده بشه. مطالبه گری حق مردمه و پاسخگویی هم وظیفه مسئولین.
- آقای محمدی زاده: باید در کنار همدیگر به اتفاق مسئولین شهر و دعوت از عزیزانی که سرمایه ایجاد اشتغال را دارند به فکر انارک باشیم. به امید روزی که انارک زمینش از خودش باشد و اهالی بتوانند خانه بسازند، مکان‌های تجاری ایجاد کنند. زمین جهت ایجاد کارخانه و اشتغال وجود داشته باشد.
2- انارک نیوز: آموزش قران کریم برای کودکان نوجوانان و جوانان همه روزه در مسجد جامع انارک توسط سرکار خانم اسمعیل زاده مسئول دارالقرآن ولیعصر و  کانون فرهنگی هنری مسجد جامع انارک.
- انارک نیوز: افطاری ساده روز چهارم ماه مبارک رمضان مسجد چهارده معصوم انارک.
3- انجمن حمایت از محیط زیست انارک: از بردن ظروف یکبار مصرف به طبیعت در روز طبیعت خودداری شود و زباله های خود را جمع آوری کنید. از شکستن شاخ و برگ درختان و آتش زدن بوته خودداری شود.
4- رویداد های انارک: نجات کودک در ارتفاعات گردنه زنجیرگاه طی تماس تلفنی با شماره امدادی  ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انارک.
- روابط عمومی شهرداری: اجرای لوله کشی آبیاری قطره ای جهت توسعه فضای سبز و صرفه جویی در مصرف آب بوستان مسکن مهر.
5- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند،  حاجیه خانم عصمت یزدانی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.