مراسم تودیع و معارفه بخشدار انارک

محمدعلی پیله ور زواره به عنوان بخشدار انارک منصوب گردید. 
رییس اداره فنی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان نایین از جمله سوابق کاری نامبرده بوده است.
انارک نیوز انتصاب ایشان را تبریک و امید است سرافرازی ایشان را در برداشته باشد.مراسم تودیع و معارفه بخشدار انارک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز ۲٨ فروردین ماه ۱۴۰۱ آئین تودیع و معارفه بخشدار انارک با حضور مهندس فیروزی فرماندار نایین و هیات همراه، مهندس خیابانی شهردار انارک، امام جماعات مساجد، اعضای شورای های اسلامی شهر انارک
و چوپانان، فرمانده کلانتری ۱۴ و جمعی از مسئولین شهر انارک در سالن اجتماعات بهزیستی شهدای انارک برگزار شد.

فیروزی فرماندار نایین ضمن تبریک این روز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و خیر مقدم به کلیه مسئولین، مراسم تودیع و معارفه را یکی از الزامات نظام اداری برشمرده و تاکید کرد که آقای پیله ور یک انسان مومن و بنده صالح خداست و همین است که محبت او در مومنین وجود دارد. وی اشاره کرد که وی در طول خدمتشان خدمات بسیار ارزشمندی را در طول این سالها انجام داده و قطع یقین این خدمات ارزشمند را در بخش انارک نیز ادامه خواهد داد.
فیروزی افزود: تعامل و پرهیز از اختلاف و درگیری را در انجام امور به عنوان عاملی مهم سرلوحه کار خود قرار دهیم، چرا که اختلاف در هر کاری در خوشبینانه ترین حالت
منجر به رکود خواهد شد و چه بسا باعث پسرفت هر مجموعه ای گردد.

سلمان بخشدار سابق و پیله ور بخشدار جدید شهر انارک از دیگر سخنرانان این مراسم بودند و در ادامه  مراسم از آقای سلمان بخشدار سابق تجلیل و آقای پیله ور به عنوان بخشدار جدید انارک معرفی شد.

#عکاس خبری:مهران مطلبی نیا