چه؟ (بیست و یکم تا بیست و هفتم بهمن ماه 1402)

"در بیچارگی، آدم های خوب، خوبتر و بدان، بدتر می شوند." 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".  

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و یکم تا بیست و هفتم بهمن 1402:
1- ستاد گرامیداشت دهه فجر بخش انارک: به مناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر مراسم تکبیرگویی همراه با جشن نورافشانی با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی همزمان با سراسر  کشور برگزار شد. مراسم یوم ا.. 22 بهمن با حضور مهندس جباری بخشدار انارک، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا روحانی امام جماعت شهر انارک، مهندس خیابانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی ،امدادی و دیگر مقامات و مسولان لشگری و کشوری به همراه اقشار مختلف مردم انارک برگزار شد.
2- اقامتگاه سنتی خانه خورشید، نخستین اقامتگاه بومگردی در شهر انارک با حضور دکتر زینلیان معاونت محترم استانداری اصفهان، سرکار خانم الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک، دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، حجت‌الاسلام مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین، مهندس جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک و جمعی از  مسئولان شهرستان نایین و شهر انارک با همت خیر انارکی و همراهی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان افتتاح شد. در ادامه بازدیدهای دکتر زینلیان و دکتر کریمی فرماندار از سطح شهر انارک، مشکلات شهرک ناروسینه توسط مسئولین عنوان گردید و قول مساعدت جهت رفع آنها در اسرع وقت را دادند.
- ابراهیمی انارکی: از امروز انارک را با خانه خورشیدش که افزاینده اعتبار و عزت آبادیست در  پیوند می بینیم. انارک، این کهن سرزمین  جا خوش کرده در دروازه کویر، قابلیت های فراوان دارد. جای خوشبختی است که گهگاه بزرگانی از میان مردم خونگرم، قد علم می کنند که هیچ ادعایی ندارند. به همت بلند ایشان  آفرین می‌فرستیم و افتتاح خانه خورشیدش را که یکی دیگر از جاذبه های انارک محسوب می شود تبریک می گوییم.
3- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان پیمان اخباری، حاج قدرت ا.. فصیح بیگی و کامبیز زاهدی. همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.