بازدید دانشگاهیان از معدن مس مسکنی انارک

دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با صنایع
دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با صنایع
اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای میمه و نایین در راستای تعامل دانشگاه‌ با صنایع از معدن مس مسکنی انارک بازدید و آمادگی خود را برای همکاری با صنایع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نایین در راستای تعامل واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان با صنایع، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای میمه و نایین از معدن مس مسکنی انارک بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید جلسه‌ای با حضور مسئولان معدن و اعضای هیئت علمی و اعضای هیئت رئیسه واحدهای میمه و نایین برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه در ابتدای جلسه با تشکر از مسئولان معدن و کارخانه مسکنی به‌دلیل دعوت از اعضای هیئت علمی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با صنایع است.

سیدناصر حجازی با برشمردن ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سطح استان‌ها و کشور می‌توانند با توجه به تنوع رشته‌ها، تمام نیازهای صنایع را برطرف کنند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با توجه به قدمت دیرینه‌ای که در رشته معدن دارد، می‌تواند تعامل خوبی با این واحد صنعتی داشته باشد و در طرح‌های پژوهشی و طرح پویش همکاری مناسبی ایجاد شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین نیز با تشکر از دعوت مدیران معدن و کارخانه مسکنی انارک توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید در حل مسائل و مشکلات مناطق و شهرستان‌ها مشغول فعالیت شده است و قصد دارد تا علاوه‌بر حضور در عرصه آموزش در حوزه‌های پژوهشی و انجام طرح‌ها با صنعت تعامل داشته باشد.

وحیدرضا صیرفیان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در سه حوزه قصد گسترش ارتباط با صنایع را دارد، در حوزه آموزش بلندمدت و تأمین نیروی مورد نیاز صنعت در قالب طرح پویش، در حوزه آموزش‌های کوتاه‌مدت و برگزاری کلاس‌های ارتقای سطح علمی کارکنان صنایع و در حوزه پژوهش، انجام طرح‌های پژوهشی و طرح‌های توسعه صنایع ازجمله زمینه‌های مدنظر است.

وی تأکید کرد: اکنون زمان پیوند دانشگاه و صنعت است؛ تا نقش دانشگاه در هر منطقه بیش از پیش نمایان شود.

در ادامه مدیر معدن مسکنی انارک با تشکر از حضور دانشگاهیان، از ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت استقبال کرد و طرح‌هایی مانند طرح پویش را برای صنعت لازم دانست.

محمد گلباف ادامه داد: ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند مشکلات و معضلات موجود در صنایع را کاهش دهد و صنعت و کارخانه‌ها آماده همکاری با دانشگاه در همه زمینه‌ها هستند.

وی افزود: معدن و کارخانه مس مسکنی آماده همکاری با دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان اصفهان است و امیدواریم از این همکاری نتایج خوبی حاصل شود.

به گزارش آنا، در ادامه اعضای هیئت علمی واحدهای میمه‌ و نایین از معدن و کارخانه بازدید کردند.

(۰۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷)