تشریح برنامه‌های هفته دولت در نایین/ مردمی کردن سرلوحه کار دولت سیزدهم است

تشریح برنامه‌های هفته دولت در نایین/ مردمی کردن سرلوحه کار دولت سیزدهم است نماینده دولت در نایین با تشریح برنامه‌های هفته دولت گفت: سرلوحه و اصل کار این دولت خدمت‌رسانی و مردمی کردن دولت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، بیان کرد: آقای رییسی در شرایطی دولت را تحویل گرفتند که به معنای واقعی دولت رها شده و بی‌انگیزه‌ای داشتیم و در بدنه و سطوح آن کسانی بودند که تمام نگاه‌ و امیدشان به غرب بود و قصد داشتند نظام را تحویل بدهند.
وی افزود: سرلوحه و اصل کار این دولت خدمت رسانی و مردمی کردن دولت است، این دولت در انحصار حزب، گروه، جریان و شخص خاصی نبوده و مردمی است.
فیروزی با اشاره به وظیفه خبرنگاران در تبیین خدمات دولت و ایجاد امید و نشاط در بین مردم، گفت: طبق بیان رهبری اگر ما درست روایت‌گری نکنیم دشمن به نفع خودش بیان می‌کند، خبرنگاران باید برای مردم تبیین کنند که این دولت چه خدماتی در زمینه مسکن ملی، راه سازی، اشتغال، حوزه میراث فرهنگی و در حوزه واکسن انجام داده است که در سال گذشته مرگ و میر روزانه ۸۰۰ تا هزار نفر را داشتیم و امسال این اجتماعات بزرگ برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: قرار نیست تمام نیروها تغییر کنند، مدیران در دولت قبلی هم پیگیر کار بوده‌اند اما سیاست‌های کلی دولت غلط و شخص ریل‌گذار اشتباه بوده که الان لوکوموتیوران عوض شده است.
فرماندار نایین با این مقایسه که رییس دولت گذشته در روز جمعه متوجه قیمت بنزین می‌شود و اکنون رییس جمهور در سخت‌ترین شرایط و در تمام حوادث تمام جمعه ها در دورترین نقاط کنار مردم حضور دارد، اظهار کرد: نتیجه دولتی که اراده دارد این است که بعد از ۴۳ سال از گذشت انقلاب، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی حتی یک نفر از روستاهای نایین تماس نمی‌گیرد که ما آب نداریم و در همان روستا نزدیک به ۲ هزار نفر پذیرایی می‌شوند.

وی ادامه داد: از اقدامات بسیار خوبی که با پیگیری‌های نماینده شهرستان صورت گرفته، نهضت آب رسانی به سه دهستان لای سیاه، بهارستان و کوهستان است.

نماینده دولت در نایین با اشاره بر اینکه در حوزه تملک دارایی بر توزیع عادلانه برای به سرانجام رسیدن تمام پروژه‌ها تاکید داریم، تصریح کرد: تکمیل مجموعه فرهنگی اداره ارشاد و ساختمان کتابخانه، دو پروژه فرهنگی مهم شهرستان است که سالهای زیادی رها شده بود و اکنون به همت خانم آزاد مبلغ ۳ میلیارد تومان از محل تملک دارایی اعتبار جذب کردیم.

وی افزود: از محل اعتبارات بخشداری‌ها و دهیاری‌ها حدود ۶ میلیارد تومان برای بهسازی و مرمت معابر دریافت کردیم که از چوپانان در دورترین نقطه شهرستان تا کوچک‌ترین روستاها آسفالت معابر صورت گرفته است.

فیروزی با تاکید بر ۲ سفر اخیر استاندار و پیگیری‌های نماینده شهرستان و حمایت‌های فرمانداری؛ بازآفرینی شهری، مرمت بازار، آسفالت و بهسازی معابر در سطح شهر نایین، بافران و انارک، گاز رسانی به ایستگاه شهید شرافت، انارک و کلوت محمدیه، حل معضل برق چوپانان، جندق و برق صنعت، مرمت و بازسازی گلزار شهدای امامزاده سلطان سید علی(ع) و تکمیل پروژه بیمارستان افضلیان را از دیگر خدمات دولت سیزدهم در شهرستان نایین عنوان کرد.
(شناسه : ۳۸۷۲ - ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴)