ایزوله کردن جامعه با استخراج از گنج دفاع مقدس

ایزوله کردن جامعه با استخراج از گنج دفاع مقدس

فرماندار شهرستان نایین گفت: هرچقدر که بخواهیم شهرستان و جامعه خود را ایزوله کنیم، باید از گنج دفاع مقدس استخراج کنیم و خدمات متنوع دولت باید به نیابت از شهدا و به یاد و نام شهدا صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کریمی عصر امروز _پنج شنبه سی ام شهریورماه_ در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نائین با موضوع جمع بندی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان نائین ضمن تشکر از خلق حماسه‌های کم نظیر توسط مردم شهرستان نائین در مناسبت‌های مختلف در حوزه تعظیم شعائر دینی به ویژه محرم و صفر، اظهار کرد: خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در دو ماه محرم صفر و برپایی موکب‌های متنوع به ویژه موکب‌های مردمی و در کنار آن تأمین امنیت و تلاش نیروی‌های امنیتی و تأمینی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همانطور که در سوگواری اهل بیت (ع) در دو ماه محرم و صفر همراه با دستگاه‌های فرهنگی کارهای قوی انجام شد، انتظار داریم اعیاد و جشن‌ها و سرور اهل بیت (ع) نیز دستگاه‌های فرهنگی ورود کنند و دستگاه‌هایی که متولی نیستند در جایگاه پشتیبانی حاضر شوند.

فرماندار شهرستان نائین افزود: هرچقدر که بخواهیم شهرستان و جامعه خود را ایزوله کنیم، باید از گنج دفاع مقدس استخراج کنیم و خدمات متنوع دولت باید به نیابت از شهدا و به یاد و نام شهدا صورت گیرد و این خدمت به جان مردم می‌نشیند.

وی با بیان اینکه اگر دستگاه‌ها با نام و یاد شهدا خدمتی به مردم ارائه کنند، این خدمت بر دل‌ها می‌نشیند و در یادها باقی می‌ماند، خاطرنشان کرد: خون بی نظیر ترین بچه‌های شهرستان نائین و استان اصفهان تضمین اثر بخشی برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس خواهد بود و دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه و کمیته امداد که جامعه مخاطب فوق العاده دارند باید این مخاطبان را درگیر کنند.

کریمی اضافه کرد: شهرداران نائین، بافران و انارک آمادگی چاپ و نصب پوسترها و کارهای گرافیکی مناسبتی دانش آموزان هنرمند شهرستان نائین با امضای خود دانش آموزان را در سطح شهرهای شهرستان دارد.

کد خبر 689396 - ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸