مصرف تا ۲۰۰ مترمکعب مساوی است با رایگان شدن گازبها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اگر مشترکی تا ۲۰۰ مترمکعب گاز مصرف کند، گازبهای وی رایگان خواهد شد.
 
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ منصور شیشه فروش در نایین با بیان اینکه بسته‌های مصرف بهینه به همه مشترکان ابلاغ شده است، گفت: تخفیف به صورت پلکانی با مصرف کمتر تا ۱۵ درصد شامل حال مشترکان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه تقویت فشار نایین، عملیات تامین گاز شهر‌های خور، فرخی، جندق، انارک و روستا‌های چاه ملک و چوپانان را با هفت هزار مشترک را برعهده دارد، گفت: گاز این مناطق به صورت حمل زمینی با ۲۴ تا ۲۶ کفیِ تریلی در روز تامین و روزانه، ۹۵ تا ۱۱۵ هزار مترمکعب گاز تامین و حمل می‌شود.

منصور شیشه فروش با اشاره به مشکلات به وجود آمده در روز‌های اخیر برای تامین گاز خوروبیابانک افزود: جلسه‌ای با عوامل اجرایی تامین گاز خوروبیابانک برگزار شد و با هماهنگی پیمانکار مربوطه مقرر شد مشکلات به وجود آمده، دوباره تکرار نشود و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تامین سوختِ دومِ کپسولِ گاز را برای آن مناطق در نظر گرفته تا در صورت افت فشار و بروز هرگونه مشکل، مردم، سوخت جایگزین در اختیار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به تمامِ دوایرِ دولتی ابلاغ شده که تا ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف گاز داشته باشند، گفت: همچنین، محدودیت مصرف حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون متر مکعبی برای بخشی از صنایع، سیمان‌ها و فولاد اعمال شده تا گازرسانی به بخش مسکونی دچار مشکل نشود.
(کد خبر: ۲۹۹۹۴۰۲ - تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵)