چه؟ (بیست و دوم تا بیست و نهم بهمن ماه 1401)

"اگه نااهلی، وقتشه، اهل شو."

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و دوم تا بیست و نهم 1401 در زیر آمده است.
1- ناشناس: لطفا مسولین پاسخگو باشن. ۱- چرا برگزاری نماز جمعه که اطلاع رسانی کرده بودید لغو شد؟ 2- چرا سالن شهرداری که هزینه گرمایشی آن از خیرین گرفته شده و اجرای آن تمام شده بود وقتی باید از آن، موقع اجتماع و حضور مردم در جشن چند شب پیش استفاده می شد فضای سالن اینقدر سرد بود؟ 3- چرا مسولین شهر که مردم را در جشن دعوت کردند برای خیر مقدم به مردم حضور نداشتن؟ 4- قسمت پایین سالن ورزشی که به یکی از شرکتها اجاره دادند سرویسهای بهداشتی آن برای استفاده مردم بسته بود و قسمت بالا هم که در دسترس اجرای برنامه مجریان بود. یک برنامه چندساعته و هوا و مکان سرد و وجود اغلب کودکان و نوجوان با خانواده هایشان می بایست فکری برای این موضوع می شد که متاسفانه نشده بود!!
2- انارک نیوز: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر انارک.
3- انارک نیوز: بازدید دانش آموزان کلاس هفتم آموزشگاه شهید صمدی به اتفاق دبیر مربوطه سرکارخانم اسمعیل زاده از موزه مردم شناسی انارک که از راهنماییهای سرکار خانم شاه میرزایی و معرفی غرفه های مختلف اطلاعات لازم را کسب نمودند.
4- انارک نیوز: عملیات برف روبی و نمک پاشی گردنه زنجیرگاه انارک توسط عوامل راهداری شهرستان نایین و راهدار خانه انارک.
5- انارک نیوز: با توجه به مشکلات سیستمی پیش آمده تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان اقدام به تهیه نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک نایین نفرمایید.
6- روابط عمومی شهرداری: قیرپاشی و روکش آسفالت قسمتی از معبر خاکی محله پشت حصار، ادامه روکش آسفالت شهرک ۳۳ دستگاه، آماده سازی قسمتی از بلوار خلیج فارس جهت نصب پایه های روشنایی (ورودی شهر) و انحراف اتوبوس از مسیر و برخورد با جدول و چراغ راهنمایی بلوار امام رضا (ع).
7- اداره گاز شهر انارک: در صورت کنترل نشدن مصرف، قطع گاز دور از ذهن نخواهد بود.
8- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقای حسن (حسین) حلوانی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.