تکمیل ۲۲طرح آب و فاضلاب اصفهان ۲۷۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل ۲۲طرح آب و فاضلاب اصفهان ۲۷۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد معاون برنامه ریزی آبفای استان اصفهان از پیشنهاد ۲۲ طرح آب و فاضلاب با نیاز اعتباری ۲هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی برای تصویب در سفر آینده رئیس جمهور به این استان خبر داد.

کاظم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح دهای نیازمند اعتبار آبفای استان اصفهان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۶ پروژه در بخش آب و ۱۶ پروژه در بخش فاضلاب است که برخی از آن‌ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه اولویت آبفای استان اصفهان ارائه طرح‌های نیمه تمام جهت تصویب اعتبار مورد نیاز در سفر آتی رئیس جمهور است، ابراز داشت: طرح‌های یاد شده برای تکمیل و بهره برداری به اعتباری معادل ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای استان اصفهان از ارائه سه پیشنهاد برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق از طرف سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور خبر داد و گفت: این پیشنهادها برای اجرا و توسعه تأسیسات فاضلاب در شهرهای فلاورجان، دهاقان و فریدونشهر ارائه می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در آبفای استان اصفهان، آبرسانی به شهرهای گلپایگان، خوانسار، گز، خور و باغبهادران، ایجاد و توسعه تأسیسات فاضلاب شهرهای بویین میاندشت، افوس، چادگان، رُزوه، تیران، خوانسار، گلپایگان، اژیه، هرند، اردستان، شهرضا، نجف آباد، داران، دامنه، نائین، بافران، انارک، قهدریجان، کلیشاد، سودرجان، ابریشم، ایمانشهر، بهاران، پیربکران، مسکن مهر تودشک و بازسازی تأسیسات و شبکه فاضلاب شهرهای اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر از جمله طرح‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سفر رئیس جمهور است.

وی ابراز امیدواری کرد که طرح‌های مهم پیشنهادی و اعتبارات مورد نیاز آنها در سفر رئیس جمهوری به این استان مصوب شود.
(کد خبر 5497212 - ۲ خرداد ۱۴۰۱،‏ ۱۴:۰۹)