دو خبر از انارک

پویش مردمی ترویج افطاری در انارک: به گزارش پایگاه خبری نایین نا، مسجد جامع شهر انارک هم، در تمامی ایام ماه مبارک رمضان میزبان ضیافت افطار روزه داران است.
رجبعلی شفیعی مسئول هیأت امنای مسجد جامع انارک در این باره به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: مسجدجامع انارک با قدمت ۲۷۰ ساله، ۳۲ سال است که به صورت کامل در ایام ماه مهمانی خدا، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء میزبان ضیافت افطار روزه داران است. وی خاطر نشان کرد: هزینه این ضیافت توسط مردم شهر انارک و خیرین عزیز تقبل می گردد. وی یادآور شد: بنده مدت ۳۲ سال است که مدیریت مستقیم برنامه های افطاری این مسجد را بر عهده دارم.
مسئول هیأت امنای این مسجد افزود: استقبال خوب مردم و خیرین از این برنامه به حدی بوده که در ماه رمضان جاری به علت تعدد بانیان محترم نوبت برگزاری ضیافت افطار افراد به زمانهای بعد موکول گردیده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: که آقایان عباسعلی نجفیان، حاج عبدالله خادمی، حاج حسن علیزاده و عباسعلی ایرانپور اعضای محترم هیأت امنای مسجد جامع انارک هستند. 
همچنین مسجد جامع انارک ویژگی دیگری دارد که گفتن آن خالی از لطف نیست، حاج عبدالله خادمی، ۸۸ ساله، مدت ۲۷ سال است که مستقیما خادم این مسجد می باشد و در طی این سالها بدون هیچ وقفه ای مؤذن مسجد در سه وقت اذان صبح، ظهر و مغرب بوده است، وی همچنین عضو هیأت امنای مسجد مذکور می باشد.


حضور مردم شهر انارک در راهپیمایی روز قدس: از ویژگی‌های روز قدس امسال همزمانی با بیست و سومین روز ماه رمضان بوده است.
به گزارش پایگاه خبری نایین نا، مردم شریف شهر انارک، در راهپیمایی روز قدس (جمعه 19 تیرماه) شرکت نمودند و پس از پایان راهپیمایی در حسینیه انارک به قرائت قطعنامه راهپیمایی روز قدس پرداختند. ضمنا حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدی پس از راهپیمایی در این مراسم سخنرانی نمودند.