چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه دوازدهم مهر ماه 99 تا آدینه هجدهم مهر ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- برای مردم و نمایندگان درب روی همان پاشنه می گردد، قبل از نمایندگی اطلاع رسانی دقیق برای سخنرانی و دیدار و خود را در معرض قضاوت قرار دادن و اهمیت چشمداشت نامزدها برای رأی مردم و پس از نمایندگی بی برنامگی درسخنرانی و دیدار و تبلیغ هر حرکت و بی توجهی به چشمداشت مردم برای ملاقات.
2- ماجرای گاز و کپسول گاز.

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
1- سرکار خانم الهام آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و صمیمانه پاسخگوی مطالبات و مراجعات مردم شریف شهرستان نایین در دفتر ارتباطات مردمی شهرستان نایین بودند. در این دیدار که پیش از عصر روز سه شنبه آغاز و تا ساعات پایانی شب ادامه داشت نماینده مردم پس از شنیدن مشکلات و مطالبات مردم ضمن تماس تلفنی با مدیران مربوطه، مکاتبات لازمه را با ارگان‌ها و نهادهای مرتبط انجام دادند.
 2- با توجه به اینکه تعدادی از همشهریان لوله کشی گاز را انجام دادند و اکنون از کپسول استفاده نمی کنند و کپسول های خود را در منازل نگهداری می کنند، انبار توزیع کپسول گاز جهت خرید  به علت کمبود کپسول خالی با مشکل مواجه شده است لذا از همشهریان تقاضامندیم کپسولهای خالی خود را به صورت امانت در اختیار انبار گاز آقای دهقانی تحویل نمایند تا همچنان مانند گذشته کپسول خریداری و سهمیه  انارک قطع نگردد. ۹۹.۷.۱۳

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- برای مردم و نمایندگان درب روی همان پاشنه می گردد، قبل از نمایندگی اطلاع رسانی دقیق برای سخنرانی و دیدار و خود را در معرض قضاوت قرار دادن و اهمیت چشمداشت نامزدها برای رأی مردم و پس از نمایندگی بی برنامگی درسخنرانی و دیدار و تبلیغ هر حرکت و بی توجهی به چشمداشت مردم برای ملاقات.
- آقای مطلبی نیا: وقت ملاقات گرفته بودیم از انارک، چرا سردفتردار ایشان اطلاع ندادند؟
- آقای کافی: یک جای کار ایراد داره که ما مورد بی مهری قرار می گیریم. باید اون نقطه کور را پیدا کرد. اگر نماینده محترم تو انارک یک نفر به عنوان رابط دفترشون داشتن دیگه از این اتفاق ها رخ نمی داد. در حال حاضر کی پیگیر هست؟
- خانم زاهد: دقیقا. اتفاقا من رفتم کانال ایشان، ببینم آیا اطلاع رسانی صورت گرفته یا خیر که اطلاع رسانی در مورد حضور ایشان در کانالشان نبود و فقط بازدیدها پس از انجام شدن درج شده بود.
- مهندس رحیم پور: لازم است مدیر دفتر ایشان یا یکی از نزدیکان، برنامه هفتگی دیدارها را اعلام نماید تا ملاقات مردمی، آگاهانه و نه به صورت شانسی و یا اطلاع گوش به گوش صورت گیرد.
2- ماجرای گاز و کپسول گاز.
- آقای گوهری: از شورای محترم شهر انارک خواهش می کنم که به اداره گاز انارک تذکر بدهند که اولویت کنتوربندی با اشخاصی است که ساکن انارک می باشند.
- خانم زاهد: چرا باید بی فکری مسئول توزیع گاز را مردم همشهری تقبل کنند؟ مخصوصا که سال پیش شاهد بودند که شهر خور با نرسیدن تانکر  گاز به چه مصیبتی دچار شدند. حدود ۳ سال پیش که لوله کشی گاز در حال انجام بود به چه علت مسئول گاز فوراً ۱۰۰ عدد کپسولی را که از اداره در اختیارشان بود را برگرداندند که دقیقا از همان موقع اکثرا مردم برای تهیه کپسول گاز مشکل داشتند؟ چون به علت بازگرداندن کپسولهای مازاد تا کپسولهای موجود خالی و جمع آوری نمی شد، نمی توانستند کپسول پر سفارش دهند و مردم همشهری چه بسا تا آمدن کپسولهای پر به دردسر می افتادند که نتیجه آن را در همین چندسال و بخصوص در عید امسال در ایام بیماری کرونا شاهد بودیم. حال خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

 

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.