چه؟ (10 تا 16 اردیبهشت ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از دهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه 1401 در زیر آمده است.

1-  انارک نیوز: مراسم تجلیل از معلمان مدارس انارک به مناسبت روز معلم با مشارکت گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی انارک برگزار گردید. در مسجد چهارده معصوم انارک با جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان مدارس انارک، امام جمعه شهرستان نایین، فرماندهی حوزه شهید مطهری نایین و همراهان، بخشدار انارک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولین محترم ادارات انارک حضور داشتند، به همت خانواده محترم مرحومان میرمهدی طباطبایی و ایران صدریه با اهدای هدایا و شاخ گل و کارت پستال مزین به تصویر تاریخی شهر زیبای انارک از مقام شامخ معلمین شاغل انارک تجلیل به عمل آمد. در ادامه بعد از نماز مغرب و عشا از کلیه نمازگزاران و دانش آموزان با ضیافت افطاری پذیرایی گردید. اعضای گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی انارک  کماکان جهت پیشبرد کلیه امور خیر و سازندگی شهرمان انارک منتظر مساعدت و حمایت دستهای مهربان شما هستند. همچنین با حضور مهندس پیله ور بخشدار، مهندس خیابانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر انارک، مهندس خلیل زاده مسئول ایستگاه آتش نشانی و خانم رضوانه توکلی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش انارک وخانم مهدوی مسئول بهزیستی از خانم کاشف مسئول مهد کودک و پیش دبستانی و خانم علیخانی مربی این مرکز در محل بهزیستی انارک با اهدا یک شاخه گل و هدیه ای تجلیل به عمل آمد.
2- ناشناس: موضوع آب انبار به خودی خود روشن و رسا و یک کار عام المنفعه می باشد و باید بگم هزینه ایجاد این اب انبار توسط خود همشهری محترم پرداخت و فقط جهت احداث اب انبار می باشد و شورا و شهرداری و مسولان شهر فقط مجری هستند.
- حمید: جانمایی آب انبار بنظر می آید بدون درنظرگرفتن اصول مهندسی، لطمه به زیبایی شهر با انتخاب محل مذکور و امکان سنجی صورت گرفته. صرف خیرساز و عام المنفعه بودن ناقض دیگر اصول نمی باشد.
3- ناشناس: پس از بارندگی دو روز پیش نقطه ای از شهر نشست کرد و با سنگ علامت گذاری شد سپس خاک ریخته شد ولی اتوبوسی را زمینگیر کرد که با اقدامات مشترک اداره آب، شهرداری و هلال احمر این مشکل برطرف شد. فرونشست در اثر ترکیدگی لوله و بارندگی می‌باشد که رسیدگی به آن در حدود وظایف اداره آب و فاضلاب انارک می‌باشد.
4- انارک نیوز: تشکر از زحمات کارگر نمونه جناب آقای شهریار گوهری انارکی که بعنوان کارگر نمونه استانی مطرح گردیدند. از طرف انارک نیوز به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض می کنیم.
5- انارک نیوز: اقامه نماز عید فطر در آستان امامزاده شاهچراغ انارک.
6- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند. آقای محمدعلی رفیعی انارکی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.