اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر در طرح «مهر، بانی مهر» به دانش‌آموزان مناطق محروم

انارک نیوز - خرید و بسته بندی  لوازم التحریردانش آموزان چوپانان طرح 0024 دستهای مهربانی و سازندگی انارک 
خوشبختانه امروز چهارشنبه سی ام شهریور ماه درجمع دانش آموزان خوب و عزیز روستای چوپانان جهت تقدیم بسته های مهر و هدایای شما خوبان بودیم.
خداراشکر.
گزارش وخبر تکمیلی را متعاقبا بعرض شما عزیزان خواهم رسانید.


اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر در طرح «مهر، بانی مهر» به دانش‌آموزان مناطق محروم

با اعلام رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین، همزمان با بازگشایی مدارس، اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان نایین با توزیع ۷۵ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند، مهربانی را به آن‌ها هدیه کردند.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح «مهر، بانی مهر» از طرح‌های موفق جمعیت هلال احمر است که در آستانه آغاز سال تحصیلی با محوریت تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و توزیع میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت خیران داوطلب و اعضای جوان در اجرای این طرح، افزود: در این طرح ۷۵ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و دیگر لوازم ضروری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین با بیان اینکه این اقدام با هدف کمک و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها صورت گرفت، ادامه داد: این اقلام در قالب طرح مهربانی مهر و با همت گروه خیران دست‌های مهربانی و سازندگی شهر انارک و جمعی از خیران معادن این منطقه تهیه شده است.

وی ضمن قدردانی از حضور همیشگی خیران و اعضای جوان و داوطلب هلال احمر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با یاری توانمندان و احیای ارزش‌های بشر دوستانه، یاریگر نیازمندان باشیم.

کد خبر 689333 - ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰