چه؟ (سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه 1402)

" گفتار و کردار نتیجه عملکرد پندار (اندیشه) می باشد پس پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک در سوی خیر و پندار بد، گفتار بد و کردار بد از بدسرشت سر می زند که در سوی شر می باشد." 

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".  

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه 1402: 
1- کسب رتبه های دو رقمی توسط آقایان محمود لوکی، رسول محمدی و شهریار یزدانی از هنرستان فنی شهید قدوسی نایین در دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان را تبریک می گوییم.
- به امید حذف سهمیه‌های ناعادلانه که حق افراد کوشا رو زیرپا می‌ذاره و توهم دانایی به بی‌سوادان می‌ده. تعدادشون هم کم نیست و همه می‌دونیم کیا شامل سهمیه هستند، هرچند پنهان می‌کنند!
2- نعمتی انارکی: نیاز به یک ترالی (میز دوطبقه) مناسب برای نگهداری دستگاه فیزیوتراپی و یک محافظ برق خوب و تعداد ۵ سری پدهای اسفنجی دستگاه داریم که مجموعا 3.5میلیون تومان می شودتمام. لطفا اگرتهیه،خرید یا دست دوم تمیز  آن براتون مقدور بود اعلام بفرمایید.
3- راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان) در انارک همزمان با سراسر کشور با شعار " نظم نوین جهانی، با نسل آرمانی" برگزار شد.
4- جلسه‌ هماهنگی در خصوص چگونگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با بنیاد برکت انارک با حضور مهندس جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر انارک و مهندس علمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایبن و سرکار خانم بنده علی نماینده بنیاد برکت شهرستان در محل بخشداری انارک برگزار گردید.
5- مسکن نهضت ملی: متقاضیانی که در ۱۴۰۲/۸/۱۷ در مراسم قرعه کشی واگذاری اراضی شرکت و زمین‌هایی به آنان واگذار گردید. فرصت دارند از ۱۴۰۲/۸/۱۸ الی ۱۴۰۲/۸/۲۱ با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت تکمیل پرونده و تعهدات محضری شخصا به اداره بنیاد مسکن مراجعه نمایند.
6- روابط عمومی شورای اسلامی شهر انارک: افرادی که موفق به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان اولیه اعلام  شده،از سوی بنیاد مسکن نشده اند. فرصت دارند تا ۱۴۰۲/۸/۲۷  واریزی خود را انجام دهند، در غیر این صورت عواقب بعدی آن به عهده خود شخص متقاضی می باشد.
7- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان حسن نخعی و حسن خدادادی معلا. همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.