چه؟ (پنجم تا یازدهم اسفند ماه 1402)

"تا زمانی که مصلحت و منفعت تو، خلاف روند آینده جامعه است زک و زار نزن، اینها از سر ما هم زیادی هستند."

 انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

 چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از پنجم تا یازدهم اسفند ماه 1402:
1- دکتر علی پورکمالی انارکی به عنوان «رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» منصوب شد.
2- ناشناس: دراغلب مسیرهای تردد شهر شن و نمک پاشیده شده و تا کیلومترها آنطرفتر درتمام حوادث مددرسان هستند. تشکر می کنم از زحمات این عزیزان که منشا خدمات بوده و هستند.
3- مراسم جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله  الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف همراه با مولودی خوانی، سخنرانی و شعر خوانی درحسینیه شهدای انارک در شب میلاد برگزار شد.
4- روابط عمومی بخشداری انارک: با توجه به برودت شدید هوا و در پی آن افزایش شدید مصرف گاز رعایت حداکثر صرفه جویی و همراهی شما عزیزان مورد درخواست می باشد و در صورت کنترل نشدن مصرف، قطع گاز دور از ذهن نخواهد بود. همچنین با توجه به بارش های صورت گرفته، شاهد لغزندگی و یخ زدن مسیر در بعضی از نقاط خصوصا در گردنه زنجیرگاه بوده ایم که ضمن هماهنگی انجام شده، ماشین آلات برف روبی و انتقال شن و نمک به محل مذکور به صورت مستمر صورت پذیرفته که بازگشایی گردنه زنجیرگاه انارک را در برداشته است.
5- جلسه توجیهی و آموزشی عوامل اجرایی شعب اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور بخشدار انارک، دهیار روستای چوپانان، اعضای هیئت اجرایی، نظارت و شعب اخذ رأی در محل مجتمع بهزیستی انارک برگزار شد. ‎
6- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقای هاشم قنبری و حاج شکراله شاه میرزایی جشوقانی. همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.