مراسم تقدیر از دانش آموزان

انارک نیوز - مراسم تقدیر از دانش آموزان ممتاز درسی و اخلاقی آموزشگاه شهید مطهری انارک
روز یکشنبه بیستم اسفند ماه ۱۴۰۲ مراسمی با حضور کارکنان آموزشگاه و اعضای انجمن اولیا و مربیان و کلیه ی دانش آموزان برگزار و از دانش آموزان ممتاز درسی و اخلاقی آموزشگاه شهید مطهری انارک تقدیر شد.
"مدیر آموزشگاه متوسطه اول و ابتدایی دوره دوم شهید مطهری انارک با تاکید بر نقش و اهمیت اولیاء و مربیان در موقعیت دانش آموزان عنوان کرد: حفظ جایگاه رفیع دبیران و ایجاد محیطی آرام در خانواده و مدرسه از جمله عوامل مهم و موفقیت آمیز دانش آموزان می باشد و والدین با درک کردن موقعیت فرزندانشان و آماده سازی شرایط خانه موجب موفقیت آنان در آینده می شوند.
علیرضا عرب مدیر آموزشگاه افزود: دانش آموزان برای اینکه در آینده بتوانند آینده سازان در عرصه های مختلف باشند نیاز به مطالعه مستمر و برنامه ریزی دارند چرا که کشورمان برای توسعه و آبادانی در همه حوزه ها به انسان های نخبه و اندیشمند نیازمند است. 
وی ضمن تقدیر و تشکر از دبیران و انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه خاطر نشان،کرد: آموزشگاه شهید مطهری با تعداد ۲۴ نفر دانش آموز در سال جاری در نوبت صبح مشغول به تحصیل می باشند که امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیت و کسب رتبه های بیشتر و برتر درسی و علمی از سوی دانش آموزان این آموزشگاه باشیم.
هدف از برگزاری این جشن تشویق و ترغیب دانش آموزان به مطالعه و ایجاد انگیزه برای آنها می باشد که در پایان این مراسم با اهدا هدایا و لوح تقدیری که از طرف خیرین ارجمند انارکی تهیه شده بود از دانش آموزان فعال درسی و اخلاقی و رفتاری تجلیل بعمل آمد."

#خبرنگار: مهران مطلبی نیا - 21 اسفند 02