محمد کریمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نایین معرفی شد

۲۰۲۲۱۰۳۰_۱۲۱۷۴۶
محمد کریمی در حکمی از سوی استاندار اصفهان به عنوان بیست و دومین مسئول این سمت و سرپرست فرمانداری شهرستان نایین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز؛ مراسم تودیع معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نایین در محل فرمانداری این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی انجام و در حکمی از سوی استاندار اصفهان، محمد کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب گردید.

محمد رضا جان نثاری در این مراسم با توجه به اینکه سرپرست سابق فقط حدود ۸ ماه در شهرستان حضور داشت، اظهار کرد: در رابطه با خدمات آقای محسن فیروزی، سرپرست سابق در نایین باید گفت که وی نقش بسزایی در این شهرستان ایفا کرد و با تشخیص صحیحی که ما در استانداری داشتیم، توانست در مدتی کوتاه، تحولی بی سابقه در شهرستان نایین ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: محسن فیروزی در مدت ۸ ماه که در شهرستان حضور داشت، به صورت خالصانه و صادقانه سربازی و خدمت رسانی کرد و داستان تغییر وی از این سمت، داستان سیستم اداری است و ما شاهد تلاش و زحمات بسیار خوب ایشان در نایین بودیم اما خود بنده هم برای حضور در این مراسم، رغبتی نداشتم.

وی سرپرست جدید را معرفی و بیان کرد : محمد کریمی، جوانی حزب الهی، انقلابی و جهادی است و از آن دسته انسان هایی که هر مقدار خداوند تقدیر کرده، نذر کرده است که وقت و تلاش خود را صرف مردم فهیم شهرستان‌ نایین کند و مسیر درستی که آقای فیروزی بنا نهاده است را ادامه دهد.

محسن فیروزی در این جلسه ضمن تشکر از تمامی اقشار مردم و مسئولان سطح شهرستان نایین و آرزوی توفیق برای سرپرست فرمانداری جدید شهرستان، گفت: زمانیکه بنده به عنوان سرپرست فرماندار شهرستان نایین معرفی شدم، عده ای گفتند نایین بر باد رفت. هم اکنون به خیابان و سطح شهرستان سر بزنید و ببینید نظر مردم چیست و چه چیزی بر باد رفت. عده ای از وحدت شکل گرفته در راستای منافع شهرستان ترسیدند.

سرپرست سابق فرمانداری نایین ادامه داد: تمام تلاش خود را برای ایجاد وحدت در بین مسئولین انجام داده تا بتوانیم در راه خدمت به مردم، فعالیت کنیم. شهرستان نایین امروز تبدیل به کارگاه خدمت رسانی شده درصورتی که سعی کردیم از حاشیه های بی مورد که خیانت به مردم است جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطار خدمت در سراسر شهرستان، از مزیک تا چوپانان در حال حرکت است. از پیگیری تا اجرای طرح های متفاوت، پرونده های ناتمام و بلاتکلیف و خدمت رسانی های دیگر و این جز با وحدت همه مسئولان انجام شدنی نبود.ولوکوموتیو همیشه همان بوده اما لوکوموتیوران که تغییر کند، سرعت حرکت نیز تغییر می‌کند.

محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین در این جلسه بیان داشت: از آقای فیروزی که خالصانه زحمت کشید و روح امید را در مردم ایجاد و برای نظام آبرو کسب کرد، در مساجد بود و بین او و مردم حائلی وجود نداشت، تقدیر و تشکر میکنم.

الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک، نیز در این جلسه گفت: امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نایین است. لازم می‌دانم از زحمات گرانقدر محسن فیروزی، سرپرست فرمانداری سابق که هرچه در توان داشت برای خدمت به مردم شریف شهرستان نایین استفاده کرد، تشکر کنم.

 

به گزارش صاحب نیوز، دبیرقراگاه محرومیت زدایی و باز آفرینی شهری استان اصفهان، جانشین نظارت و ارزیابی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان اصفهان، نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور در هیات نظارت دانشگاه‌های آزاد استان، معاون ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، عضو هیات رئیسه مجمع جهادگران کشور و مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان از سوابق اجرایی محمد کریمی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نایین است.

(تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۹)