چه؟ (هفتم تا  سیزدهم خرداد ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از هفتم تا سیزدهم خرداد ماه 1401 در زیر آمده است. 
1- انجمن حامیان محیط زیست وحیات  وحش انارک: دکترمحمد صدریه تقبل فرمودند هزینه تکمیل پروژه تصفیه پساب انارک را کامل پرداخت نمایند که مبلغ اولیه را که مربوط به تقویت برق ایستگاه پمپاژ بوده به شهرداری پرداخت نموده و جادارد از پیگیریهای آقای احمد سعیدی سپاسگزاری نماییم.
2- پایگاه اطلاع رسانی سرکار خانم الهام آزاد نماینده مردم شریف نایین و خوروبیابانک: دیدار بامردم انارک.
- حمید: امیدوارم امروز از نماینده و هیئت همراه دو درخواست زیر را نموده باشند و زمان انجام را هم مشخص کرده باشند. تعیین تکلیف راه پرخطر مزارع و تصحیح قبوض گاز از انارک جندق.
- ناشناس: لطفا خانم آزاد برای رفتن به عشین از جاده کنارگذر زنجیرگاه تشریف ببرند. این درخواست را باید مسئولین بدن به نماینده محترم تا نماینده درد روستاییان دامدار و معدنکارها را به چشم ببینن. لطفٱ مسئولین محترم شهرداری و شورا از خروجی و تصمیمات این ملاقات مردمی اطلاع رسانی کنند.
- ترابی: ای کاش خانم نماینده را در میدان وردی شهر دعوت به یک چای یا نوشیدنی خنک نگه می‌داشتند ببیند پشه هایی که الان هست. چون عده ای از مسببین تکثیر پشه در سالهای اخیر منکر همه چی شدن؟ بعد می گن چرا نمی‌آید مشکلات عنوان کنید شما که مسئول هستید منکر می‌شید ما بیایم فقط وقت تفریح شما را پر کنیم؟ می تونن آب دوتا حوضچه خاکی را قطع کنند که نه هزینه و نه وقت می خواد.
- حسینی: ‌پیگیری کنید که دوباره بر مبنای عکسها و اسناد موجود (انارک) به همان شکل سنتی بازسازی بشه. اینجا نارسینه راهکار هست پس کو راهکارهای شما. راه مقابله با حشرات کاشتن بوته های رزماری یا همون‌ گل مریم (هم) است.
- محمدی زاده: حلقه چاه شور هم اگر کسی باشد که حتی تمام یا درصدی از  نمک موجود در آن را بگیرد و مورد استفاده قرار گیرد کمک بزرگی به فضای سبز انارک خواهد بود.
3- روابط عمومی شهرداری: پایان عملیات اجرای بلوک فرش پیاده رو بلوار امام خمینی (ره).
4- ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام شهر انارک: برگزاری جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در انارک. همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد مجلس بزرگداشتی روز جمعه در حسینیه شهدای انارک برگزار خواهد شد.
5- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقای محمدباقر آزادی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.